D
Dannysluierstaart
Guest
Iemand enig idee welk L nummer dit is? In de dierenwinkel zeiden ze dat hij ong 10 tot 15 cm wordt
Dat zijn eerder uitzonderingen dan veel voorkomend, de gemiddelde lengte van deze ancistrus ligt tussen de 10-12 cmancistrus cf cirrhosus wordt makkelijk 16 cm hoor!
Daar zou ik persoonlijk niet vanuitgaan maar iederee heeft een eigen mening heDat zijn eerder uitzonderingen dan veel voorkomend, de gemiddelde lengte van deze ancistrus ligt tussen de 10-12 cm
Dat het een vrouw is kun je zien omdat zij geen borstelneus heeft (dat is de bijnaam van deze soort omdat de mannen een mooie borstel op hun snuffert krijgen, bijgaande foto is een man met jonkies (in dit geval een rio tocantins ancistrus, maar alle ondersoorten van de ancistrussen hebben zo'n borstel)
Waarom? die kans dat je ancistrus jouw genoemde grootte haalt is net zo groot als de kans dat je bak klapt, dan moet je ook maar een tweede bak in huis halen want ojee, je bak kan klappen, ook dan maar een veiligheidshelm dragen en een steekvest want wie weet is er wel een verward persoon die je neersteekt in het winkelcentrum of een klap met een hamer op je kop wil geven. Oftewel: onzinMaar je moet er toch altijd rekening mee houden😎
Dat moet jij weten, ik zou er rekening mee houden dat ie 16cm kan worden.
Je zegt het zelf al. Theoretisch.Het is denk ik een beetje vergelijkbaar met zwaarddragers. Die kunnen in theorie ook de 15 cm halen of zelfs nog iets groter. Maar gebeurt in de praktijk zelden. Je hebt er zelfs relatief veel die de 10 cm niet eens halen. (Of dat nou genetisch is of door suboptimale groeiomstandigheden....) Je houdt met het theoretische maximum eigenlijk dus al geen rekening meer...
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.