Ja dat dan weer wel, maar dit heb ik laatst gedaan bij mijn skimmertje omdat ie soms niet vanzelf wou opstarten en als die draaide was die wat rumoerig, met een veegje vaseline loopt en start ie weer als een naaimachientjemisschien dat dat het moeilijker maakt voor de biofilm te hechten?
Ja, daar heeft hij een hoop werk aan. van de sponzen afblijven.Hmmm misschien als ik Huisgenoot ga aanspreken op zijn technische vermogens...Hij wilde ook steeds voor mij de rotor van de aquaflow schoonmaken en in elkaar zetten...
Kan je meteen de schuld afschuiven als het erger word xDHmmm misschien als ik Huisgenoot ga aanspreken op zijn technische vermogens...Hij wilde ook steeds voor mij de rotor van de aquaflow schoonmaken en in elkaar zetten...
Nee, de constructie waarop de bak staat, sluit meteen aan op de zijwand. Bovendien woon ik in een oudere woning met een houten vloer, dus externe filter op de grond onder de bak zorgt in ieder geval voor grote ongerustheid bij mijn huisgenoot. Dan zouden zijn spullen daar niet meer kunnen staan, plus kans op lekkage enzovoort. Ze hebben inderdaad prachtige externe filters bij Aquael, maar dat durf ik echt niet aan in deze situatie.
Tsja dat is waarschijnlijk een bacterie bloei en is veroorzaakt door het gerommel met de filters, e.e.a. moet nu weer stabiliseren. Doe je niet veel aan, juist alles met rust houden nu en vooral veel meten of je geen ammonia of nitriet pieken krijgt.Oei, probleem, witte waas in de bak. Heb het alleen bij het verkeerde topic neergezet. Ik kan nl. niet altijd bij mijn fotobestanden, zit nu op de i-pad. Alles staat bij mijn fotoalbum.
Kan dat ook bij sf aquaflow filters?Onder het filter een matje van turf steken, en ge hoort niets meer.Er zijn voor pannen ect.van die ronde turf matjes.Heb ik ook gedaan
Snap eerlijk gezegd niet dat je geen grote waterversingen hebt gedaan. Je zag dat er iets mis was.toch nitriet denk ik, ze waren bleek en zwommen steeds bovenin,
Beste spinnenweb 😛
Ja moet het ff een keer netter maken.😀Beste spinnenweb 😛
Maar het kan erger hoor 😉
Thanx, die zullen we in gedachten houden voor de toekomst. In elk geval mogen we de huidige aquaflow nog ruilen, en doen we het tot dinsdag nog even met de oude en extra waterwissels.Het is een 12/16 mm slang dus indd 1.6 cm buitenmaten.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.