Wat is er nieuw

Welke blauwe garnaal ?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Rakjetakje
  • Startdatum Startdatum
Misschien had Piet liever alleen blauwe nakweek gezien 😉
Zelf moet ik zeggen dat ik daar niet zo blij mee zou zijn dus. Maar ja dat heb je met dat soort garnalen.

@Piet
Zulke kleuren ga je vast niet uit de TB krijgen hoor 😀

Dat ziet er geinig uit zeg!
Als ik dat zo zie samen met Erna haar fototropie lijken die garnaaltjes me toch wel erg leuk. Misschien dat ik mijn moeder zo ver krijg om weer een bak op te starten en daar garnaaltjes in te doen hihi.

Hoi Ton,
En dan staat op deze foto nog niet eens alles op .
Er zitten nog meer variaties in.
Ongelooflijk, zelfs een roodneus wat eigenlijk een brakwater
Garnaal is bij zijn geboorte.
Groetjes Piet

20150824_111627_zpshqb7iihn.jpg

Hey Piet,
Ik weet niet wat je er zelf van vindt, mogelijk had je de bedoeling om enkel blauwe te krijgen, maar persoonlijk vind ik het prachtig 🙂

Hoi Ton,
En dan staat op deze foto nog niet eens alles op .
Er zitten nog meer variaties in.
Ongelooflijk, zelfs een roodneus wat eigenlijk een brakwater
Garnaal is bij zijn geboorte.
Groetjes Piet

Is dat wel een roodneus?
Heb je dan roodneusjes?

Grappig al die kleurtjes.
Die met de rode snuit kan natuurlijk nooit een roodneusgarnaal zijn van de brakwater kwekende soort.

Ik heb geen idee wat het is.
Het zijn jongen van zuivere hahaha Blue Fairy's.
Dus geen idee , hij heeft een rode neus , en de jongen daar weer van zijn red rilli 's.
Die staan er ook bij op een van de 2 foto's.
Groetjes ......Piet

Je kunt zeggen wat je wilt, maar deze blue fairy's zijn alles behalve zuiver. uit zuivere dieren kunnen enkel weer blue fairy's komen, m.u.v. eventuele mutaties die zo nu en dan plaats vinden. Maar leuk zijn ze wel 🙂

Dit is wat je krijgt als je niet uitselecteert (wat bij vrijwel alle dwerggarnalen nodig is). Ik vind het persoonlijk zonde... Zulke exemplaren gingen bij mij naar de guppen en barbeeltjes.

Weet ik in ieder geval wat me te wachten staat mocht ik aan zulke garnaaltjes beginnen en mocht ik wat van de jongen over houden. Wel een vrolijk gezicht!

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan