N
Niekserr
Guest
Hallo allemaal,
Ik was aan het kijken voor een bodem voor in mijn bakje dat er misschien komt. Ben druk bezig met kijken of het financieel mogelijk is, en het belangrijkste: of het mag van mn moeder. (Ben ook nog maar 17 jaar oud).
Wat is nou een geschikte bodem voor een garnalenbakje van 40*25?
Ik vind die bodems met die ronde korrels wel leuk, zat zelf te denken aan zoiets als dit: fluval substraat
Die vind ik qua vorm erg mooi.
Heb verder nog wel een aantal eisen:
- Mag de pH waarde niet of nauwelijks aantasten (heb al een ontharder in huis en ik vind de pH zo wel goed eigenlijk..)
- Niet te duur, het wordt een budget bakje. Dus het moet zo goedkoop mogelijk.
- Planten moeten er natuurlijk lekker in kunnen wortelen.
- Kleur: zwart, het is immers wel voor CR en dan vind ik zwart een erg mooie kleur.
Heeft iemand suggesties voor bodems? 😀
Ik was aan het kijken voor een bodem voor in mijn bakje dat er misschien komt. Ben druk bezig met kijken of het financieel mogelijk is, en het belangrijkste: of het mag van mn moeder. (Ben ook nog maar 17 jaar oud).
Wat is nou een geschikte bodem voor een garnalenbakje van 40*25?
Ik vind die bodems met die ronde korrels wel leuk, zat zelf te denken aan zoiets als dit: fluval substraat
Die vind ik qua vorm erg mooi.
Heb verder nog wel een aantal eisen:
- Mag de pH waarde niet of nauwelijks aantasten (heb al een ontharder in huis en ik vind de pH zo wel goed eigenlijk..)
- Niet te duur, het wordt een budget bakje. Dus het moet zo goedkoop mogelijk.
- Planten moeten er natuurlijk lekker in kunnen wortelen.
- Kleur: zwart, het is immers wel voor CR en dan vind ik zwart een erg mooie kleur.
Heeft iemand suggesties voor bodems? 😀