Welke co2 voor een rio 400


Mandykuh

Well-known member
Lid geworden
5 november 2012
Berichten
1,873
Ik zou graag willen weten welke co2 set zou voldoen voor mijn rio400.

Ik heb totaal geen verstand van co2 setjes.
Ik heb hier en daar wel erover gelezen had ene gereserveerd/besteld maar die word deze week geleverd.
 
heb ook al dezelfde vraag gesteld een tijdje terug maar helaas geen een antwoord,

P.s je link in onderschrift rio 400 werkt niet :p
 
In hoeverre CO2-toevoeging nodig is, hangt van meerdere factoren af: hoeveel planten heb je bijvoorbeeld in je bak?

Bij een Rio 400 is het meest praktische mijns inziens al snel een systeem met (hervulbare) flessen.
Maar je hebt er al een besteld zeg je? Als je even post welke dat is, kunnen we er makkelijker wat over zeggen :p
 
welke heb je besteld dan

zou inderdaad zelf ook voor hervulbaar gaan op een bak van dat formaat
heb zelf een jbl m602 op mijn rio 300 staan met een fles van 2 kg
en ben daar dik tevreden van
 
Jbl Proflora Co2 Set M 602
DENNERLE QUANTUM 300 CO2 SET HERVULBAAR
DENNERLE SPACE 300 CO2 SET HERVULBAAR

had ik besteld...

Ik wou dus zien en weten wat de verschillen waren enz en die man wou ons deze bestellen

DENNERLE CO2 SET -SPACE 600- HERVULBAAR NU MET pH CONTROLLER
JBL PROFLORA CO2 SET M 603

heb ze me maar opgeschreven maar ik ben helemaal niet thuis in co2 systemen en we hebben geen planten bak zeg maar
 
visje@water zei:
heb ook al dezelfde vraag gesteld een tijdje terug maar helaas geen een antwoord,

P.s je link in onderschrift rio 400 werkt niet :p

Nu wel weer ;)
 
Dennerle Quantum 300 en Dennerle Space 300 zijn misschien wat aan de krappe kant voor een Rio 400, maar vooral door de diffusor en daarvan kun je indien nodig zo een grotere/betere erop zetten. Je hebt in ieder geval de hervulbare varianten besteld, dus dat is fijn.