Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Een vraagje, welke corydora soort is het best in staat mijn aquarium schoon te houden, buiten mijn eigen schoonmaakwerkzaamheden dan 😀 en hoeveel heb ik er eigenlijk nodig? mijn bak is bijna 250 cm lang. alvast bedankt ben benieuwd.
Ik zou dan eerder kijken naar welke Cory het beste past in de omstandigheden van het aquarium.. temp, waterwaardes, inrichting, medebewoners etc..
Bij mijn weten zijn alle Cory's bodemscharrelaars en zullen in die zin een bescheiden rol spelen in het bodemonderhoud, al valt dat laatste ook nog te betwijfelen aangezien ze tenslotte ook bevuilen, en ook niet geneigd zullen zijn 'afval' te eten.
Bij mijn weten zijn alle Cory's bodemscharrelaars en zullen in die zin een bescheiden rol spelen in het bodemonderhoud, al valt dat laatste ook nog te betwijfelen aangezien ze tenslotte ook bevuilen, en ook niet geneigd zullen zijn 'afval' te eten.
Hmm, interessante manier van denken waar ik mij wel bij aan moet sluiten, Het is voor een discusbak met een temp van 29 tot 30 graden, buiten de discus en de Cory's heb ik nog geen idee welke bewoners er nog meer in gaan huizen.
Ik heb zelf ook sterbai bij me discus dit gaat erg goed!
Hiervoor ook andere soorten corydoras gehad (aneus soort) deze deden het erg slecht bij 30 graden.