D Deleted member 22453 Guest 28 april 2016 #1 Ik wil in mijn Rekord 800 (80 cm) graag een wat grotere Echinodorus voor in de hoek, dus niet veel licht. Wat is een mooi en geschikt soort?
Ik wil in mijn Rekord 800 (80 cm) graag een wat grotere Echinodorus voor in de hoek, dus niet veel licht. Wat is een mooi en geschikt soort?
Ludger Well-known member Lid geworden 20 april 2010 Berichten 8,395 Locatie Heerenveen Website www.voervoorvis.nl 28 april 2016 #2 Echinodorus Ozelot Red misschien? Mooie soort met rode tinten.
P Pantat Guest 28 april 2016 #3 Persoonlijk gebruik ik de Bleheri vaak, deze groeit relatief snel en is 'makkelijk' te houden.
M Mascha&Ivo Guest 28 april 2016 #4 Pantat zei: Persoonlijk gebruik ik de Bleheri vaak, deze groeit relatief snel en is 'makkelijk' te houden. Klik om te vergroten... Bleheri wordt erg fors, eigenlijk veel te fors voor een 80 cm. Ludger zei: Echinodorus Ozelot Red misschien? Mooie soort met rode tinten. Klik om te vergroten... Zou ook onze suggestie zijn. Maar geef hem wel de ruimte. Planten in de uiterste hoek van een bak doet er geen recht aan.
Pantat zei: Persoonlijk gebruik ik de Bleheri vaak, deze groeit relatief snel en is 'makkelijk' te houden. Klik om te vergroten... Bleheri wordt erg fors, eigenlijk veel te fors voor een 80 cm. Ludger zei: Echinodorus Ozelot Red misschien? Mooie soort met rode tinten. Klik om te vergroten... Zou ook onze suggestie zijn. Maar geef hem wel de ruimte. Planten in de uiterste hoek van een bak doet er geen recht aan.
J JoeriD Guest 30 april 2016 #5 De rode planten hebben veel licht nodig toch. Hij wil m op een plek met weinig licht dus dan zou de ozelot red niet exht een goede optie zijn toch?
De rode planten hebben veel licht nodig toch. Hij wil m op een plek met weinig licht dus dan zou de ozelot red niet exht een goede optie zijn toch?
biljoenblik Well-known member Lid geworden 3 september 2015 Berichten 9,579 Leeftijd 46 Locatie Heerlen 30 april 2016 #6 Echinodorus diamond red is ook een hele mooie. De kern is rood, de buiten bladeren zijn groen. Mooi solitair plaatsen.
Echinodorus diamond red is ook een hele mooie. De kern is rood, de buiten bladeren zijn groen. Mooi solitair plaatsen.