Remkot
New member
- Lid geworden
- 17 november 2021
- Leeftijd
- 47
Hallo,
Ik heb een 60 literbak en een binnenpomp van SuperFish AquaFlow 200.
Nu lees ik dat een externe pomp beter schoonmaakt, en ik ervaar als ik deze pomp wil schoonmaken dat er weer erg veel vuil in de bak terecht komt als ik deze eruit probeer te halen om hem schoon te maken.
Nu heb ik mijn oog laten vallen op het merk “Cristalprofi”. Hier lees ik goede berichten over.
Ik lees ik dat je ook beter overcapaciteit kan hebben.
Nu zit ik te kijken naar:
Cristalprofi e402 (40-120l)
Cristalprofi e702 (60-200l)
Cristalprofi e902 (90-300l)
Nu is mijn vraag: Welke kan ik het beste nemen? Of is het overbodig met mijn huidige filter (waar ik niet zo heel blij mee ben ivm de bovengenoemde rede) De vissen moeten natuurlijk ook niet als een wervelstorm door de bak heen geblazen worden hahaha.
Ik hoor graag van jullie!
Groet,
Remko
Ik heb een 60 literbak en een binnenpomp van SuperFish AquaFlow 200.
Nu lees ik dat een externe pomp beter schoonmaakt, en ik ervaar als ik deze pomp wil schoonmaken dat er weer erg veel vuil in de bak terecht komt als ik deze eruit probeer te halen om hem schoon te maken.
Nu heb ik mijn oog laten vallen op het merk “Cristalprofi”. Hier lees ik goede berichten over.
Ik lees ik dat je ook beter overcapaciteit kan hebben.
Nu zit ik te kijken naar:
Cristalprofi e402 (40-120l)
Cristalprofi e702 (60-200l)
Cristalprofi e902 (90-300l)
Nu is mijn vraag: Welke kan ik het beste nemen? Of is het overbodig met mijn huidige filter (waar ik niet zo heel blij mee ben ivm de bovengenoemde rede) De vissen moeten natuurlijk ook niet als een wervelstorm door de bak heen geblazen worden hahaha.
Ik hoor graag van jullie!
Groet,
Remko