Heb dus de JBL e 1502 aangeschaft. Na 3 dagen maakt het nog altijd redelijk wat lawaai soort van zoemend brom geluid dat van boven komt denk dus van de rotator denk ik dan.
is dit omdat niet alle lucht weg is ? of omdat hij gesmeerd nog moet worden ?
staat namelijk op de slaapkamer en het is moeilijk om door te slapen
Ik heb de 1502 in het kastje en zit er 2,5 meter vandaan en hoor hem niet en zelfs met het deurtje open ook niet.filters worden in de 1e paar weken wel wat stiller, en even goed schudden om alle lucht eruit te krijgen helpt ook zeker.
Echter hoe zwaarder/sterker het filter, hoe sneller je deze zal horen.
een JBL E1502 voor een slaapkamer... ik zou het niet gedaan hebben.
Heeft dat met het filter te maken dat zo stil is of met jouw oren? 😜🤪Ik heb de 1502 in het kastje en zit er 2,5 meter vandaan en hoor hem niet en zelfs met het deurtje open ook niet.
Ik heb hele goede oren. Hoor snel dingen. Maar 2x jbl e1902 hoor ik nauwelijks. Ook met deurtjes open...Heeft dat met het filter te maken dat zo stil is of met jouw oren? 😜🤪
Ik ben blij dat Liran ook niks hoort want anders zou ik inderdaad aan mn oren gaan twijfelenHeeft dat met het filter te maken dat zo stil is of met jouw oren? 😜🤪
Dat ik goed kan horen wilt niet zeggen dat jij dat ook kan he ouwe.Ik ben blij dat Liran ook niks hoort want anders zou ik inderdaad aan mn oren gaan twijfelen
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.