Wat is er nieuw

welke gradatie heeft deze cr

Killerfish

Well-known member
Lid geworden
13 maart 2011
Leeftijd
31
Nu heb ik een mix van cr, cb en vuurgarnalen in mijn rekord zitten. Nu maakt mij de gradatie niet heel veel uit, omdat ik er niet echt op selecteer. Toch vroeg ik me af welke gradatie deze cr heeft. Persoonlijk vind ik dit een van de mooiste garnalen, maar hoe bijzonder is zij nu eigenlijk. Ik weet dat het een zij is omdat ze net zwanger is geweest 😀

747374_0_82_20140112_114320.jpg

Ss hinomaru ofzo
No-entry heet haar tekening op jaar rug omdat het op zo'n rood bord met een witte streep er door lijkt 😉
Mooi beetje met een mooie kleur 🙂

Sorry , de tekening is indd SS ( no entry ) maar de wit dekking is niet dekkend , voor mij zou hij niet door gaan als SS

Ik zou ook zeggen SS en met deze wat verder kweken zodat je een mooie witte dekking krijgt! Die met weinig witte dekking eruit, in een andere aquarium met visjes dat ze geen jongen hebben of verkopen 🙂 Of misschien ligt het aan de foto 😛 Mooie garnaal allesinds!

Klopt,de witdekking is niet zo zo maar als we dan toch gaan mieren is het geen no-entry ook maar meer iets met een dubbele half moon oid 😉

Seabait zei:
Klopt,de witdekking is niet zo zo maar als we dan toch gaan mieren is het geen no-entry ook maar meer iets met een dubbele half moon oid 😉

De vraag was toch wat de gradatie was 😉 , maar ik mier niet meer .

Seabait zei:
Niet zo boos doen Natasja! 😉

Doe niet boos hoor , de vraag was welke gradatie en iedereen roep SS , klopt de tekening is dat maar de wit dekking is niet goed genoeg daarvoor .
Denk laat ik ook eens wat zeggen wahhhhhhhh :thumbs:

Voor mij is dit een B gradatie.
Als de witdekking mooi zou zijn dan zou het een SS zijn.
Zelfs bij een A grade moet de witdekking al strak zijn.

Jullie zijn maar streng hoor! 😉

Dan noemen we de garnaal ss select,zo verkopen bepaalde bedrijven hun garnalen die niet helemaal aan de eisen van hun selectie procedure voldoen.

Maar ik ben jullie erg dankbaar. Aangezien deze garnaal zwanger was, ben ik benieuwd hoe de jongen eruit zien. Ik zal dit ik mijn rekord topic wel laten zien mbv foto's als de tijd rijp is. Eerst maar is kijken hoeveel er groot worden

Als we dan toch bezig zijn....
Het zou als het garnaaltje echt mooi dekkend wit was een SS dubbel hinomaru zijn.

Maar er worden zoveel extra namen gegeven aan alle tekeningen.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan