Wat is er nieuw

Welke grote vissen kunnen

Sebastiaandebruijn

Well-known member
Lid geworden
13 juni 2020
Leeftijd
25
Hoi iedereen, ik heb een groot 500 liter aquarium, dit is wel een echt gezelschaps aquarium met onder andere guppen platy's zwaarddragers tetra's en nog wel meer , welke grote vissen zouden hier bij kunnen? Het is wel heel leuk al die kleintjes maar 1 of 2 grotere vissen is ook wel leuk!

Hoi iedereen, ik heb een groot 500 liter aquarium, dit is wel een echt gezelschaps aquarium met onder andere guppen platy's zwaarddragers tetra's en nog wel meer , welke grote vissen zouden hier bij kunnen? Het is wel heel leuk al die kleintjes maar 1 of 2 grotere vissen is ook wel leuk!
Wat beschouw je als groot? En wat zijn de afmetingen van je aquarium?

Megalechis thoracata zou zo ongeveer kunnen, een meervalletje. Worden 12-15 cm groot en laten kleine soorten met rust.

Het is als je op zoek bent naar "groot" altijd zaak om te kijken naar hun omgang met je guppy's en tetra's e.d. Roofvissen vallen al gauw af.

Wat beschouw je als groot? En wat zijn de afmetingen van je aquarium?
150cm breed en ik denk ongeveer 80 hoog, ik bedoel met groot meer naar de minimaal 10cm met al die kleine guppen is dat wel leuk.

Megalechis thoracata zou zo ongeveer kunnen, een meervalletje. Worden 12-15 cm groot en laten kleine soorten met rust.

Het is als je op zoek bent naar "groot" altijd zaak om te kijken naar hun omgang met je guppy's en tetra's e.d. Roofvissen vallen al gauw af.
kunnen deze met guppen? en kleine visjes

Yes. 🙂 Ze hebben maar een kleine mond en zijn niet agressief.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan