Welke muziek luister jij naar?


Wilde deze vd week plaatsen toen het topic ineens niet meer te vinden was.
nieuwe poging dus.

 
Gisteren hoorde ik deze op de radio. Prachtig en gevoelig nummer.

 
Binnenkort weer luisteren naar de top 2000 radio 2.Via TV en radio, Het beste progamma van en in December, daarna is het weer een sombere maand ( januari) maar daar komen we ook wel weer overheen.
 
Als oude zak luister ik graag naar “Joe” en “Radio 10 60 en 70 hits”.
Wel vaak op YouTube gekeken naar mijn oude helden maar, met een beeld van toen in je gedachten en dan kijken naar recente beelden…. Nee niet voor mij, zo confronterend…. en soms meelijwekkend…
 
Vandaag op de radio dat ze is overleden. Bekend geworden door Woodstock.
 
Al jaren zijn wij groot fan van de band War on Drugs, en achtervolgen we ze zodra ze naar europa komen. In totaal nu een stuk of 7 keer gezien in Nederland, Duitsland, Frankrijk en volgend jaar kaartjes voor België. Wat een unieke band met een sound die je weinig meer hoort tegenwoordig. Van de teksten tot de tijd die voor opbouw wordt genomen, de complexiteit van de verschillende instrumenten en de vele lagen in de muziek...perfectie 🥰



 


De vrouw, Ladyva (artiestennaam), is een internationaal bekende pianiste an zangeres. Met name bekend als pianiste.
@benvo
 


De vrouw, Ladyva (artiestennaam), is een internationaal bekende pianiste an zangeres. Met name bekend als pianiste.
@benvo

Ik kijk inderdaad ook naar die dingen. Irritant vind het altijd dat die zonnebril altijd weer probeert om de belangstelling naar hem toe te trekken. Hier doet hij dit weer door de melodie lijnen over te nemen. Zo jammer...
 
Ik kijk inderdaad ook naar die dingen. Irritant vind het altijd dat die zonnebril altijd weer probeert om de belangstelling naar hem toe te trekken. Hier doet hij dit weer door de melodie lijnen over te nemen. Zo jammer...
Helemaal eens! Erg irritant.
Hij laat de ander nooit eens ‘shinen’ terwijl Ladyva een eerste klas ster is.
 

Terug
Bovenaan