welke nano?


Voor de garnaal maakt 't echt geen biet uit welke van de 2 je neemt. Met die Dennerle bespaar je wat ruimte als je er meerdere vlak naast elkaar zou willen zetten, die Blau heeft wat meer de afmetingen van een 'gewone' bak. Is puur je eigen smaak.
Ze hebben beiden gebogen glas; alleen lijkt het matje van Blau niet ook afgeronde hoeken te hebben waar Dennerle dat wel heeft. Die Blau lijkt me wel makkelijker scapen; je hebt 10cm meer in de breedte, die paar cm hoogte/diepte die je verliest zijn niet zo heel spectaculair. De Dennerle is wel echt veel vierkanter.
 
Ik zou ook voor die Blau aquaristic gaan, wat Lala ook al aangaf heb je 10cm extra in de breedte en dat is erg prettig. Ik vind het persoonlijk vaak juist makkelijker om een aquarium te hebben dat in verhouding niet te hoog is. Is ook erg mooi bij een open aquaria mocht je dat wat vinden.
 
Ik wilde je onderstaande aanraden want die heb ik ook maar vroeger had deze zaak er 6 soorten van maar nu nog maar 2 en het lijkt er bijna op dat het merk dat jij wilt dit merk heeft overgenomen.

 
ik twijfel met aanschaf tussen 2 aquariums(-+ 30l) voor het houden van neo garnalen.
mag ik jullie mening hierover? :DD

1. blau aquaristic nano cubic panorama
2. Dennerle Nano cube 30

dank jullie wel
Ik wilde je onderstaande aanraden want die heb ik ook maar vroeger had deze zaak er 6 soorten van maar nu nog maar 2 en het lijkt er bijna op dat het merk dat jij wilt dit merk heeft overgenomen.

.



Ik zag dat ze bij aquastore 7 varianten hebben.
Idd nagenoeg dezelde uitvoeringen zo tezien!
Nr 6 (circa 30l) is 30cm hoog en de blau 28cm.
Maar die dan ook €59 tegenover €42.
Aangezien de lengte en diepte maten hetzelfde zijn en de hoogte maar 2cm lager is gaat ik voor de blue.
Overall vind ik de lengte en diepte oppervlakte gunstiger dan de hoogte maat voor de garnalen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Terug
Bovenaan