Wat is er nieuw

Welke plant is dit?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Joycie
  • Startdatum Startdatum
J

Joycie

Guest
Sorry voor het weinig originele topic :sorry:
Maar ik heb een heel bosje van deze plant gekocht en ik weet niet welke t is!
Het leek in de winkel 1 plant en ik dacht dat t echinodoris was.. maar bij thuiskomst bleken t allemaal losse stelen te zijn.
Ik wil graag weten welke t is zodat ik beter weet waar hem te plaatsen en hoe te verzorgen..

Bijlagen

• 20200801_124958.jpg
    20200801_124958.jpg
    270.8 KB · Weergaven: 116
Hey wat een snelle reactie!! Superbedankt!!!

:petjeaf:

Toch nog een eigenwijze vraag: als ik de plant op internet opzoek lijken de bladeren wel een stuk smaller dan die in mijn bak. Ook zie ik dat ze veelal in pot worden verkocht en ik kreeg een bosje stengels 🤔

In de winkel zeiden ze dat hij niet echt omhoog zou groeien maar de hygrophylla kan wel 40cm worden las ik..

Hoewel ik jullie vertrouw: zijn jullie echt zeker?

Never mind.. even doorgeklikt en gezien dat t m wel is idd. Maar ook dat ie wel 60cm hoog kan groeien :stom:

Dat is niet echt de bedoeling in mijn juwel rio 180.. hebben jullie miss tips over hoe ik m lager kan houden?

Haha! Ok t is idd een schot voor open doel.. ik Google wel even hoe ik dat t beste aanpak.

Never mind.. even doorgeklikt en gezien dat t m wel is idd. Maar ook dat ie wel 60cm hoog kan groeien :stom:

Dat is niet echt de bedoeling in mijn juwel rio 180.. hebben jullie miss tips over hoe ik m lager kan houden?
In mijn bak, ook een Rio 180 staat deze plant. Snoeien is heel eenvoudig je trekt de te grote bladeren simpelweg van de "stam". Wordt de plant te kaal vanonder of vind je de plant te hoog dan knip je die steel van onder af en herplant je het bovenstuk.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan