P
pesci
Guest
goedemorgen! Zo ziet mijn bakje er momenteel uit. Welke planten zouden hier mooi bij passen en zijn ‘makkelijk’?
En de achterwand zwart maken is ook al een heel ander aanzicht.
Het merendeel van de aangeboden planten zijn nu juist moerasplanten.Moerasplanten zijn vaak erg makkelijk en je kan voorin wat Crypto s doen en achterin iets van een Echinodorus bijvoorbeeld.
Het merendeel van de aangeboden planten zijn nu juist moerasplanten.
Grappig wat je kan doen met wat javavaren en wat hout... het ziet er namelijk al best leuk uit! Wat voor vissen komen er eigenlijk in de bak of zijn er al aanwezig? Want sommige soortel als barbelen willen nog wel eens aan planten knabbelen.
Wat een spuuglelijk filter, die zou ik als eerste vervangen voor een extern filter, heb je en een mooiere bak en meer ruimte in je bak
Nou nou, maar idd, het is niet moeders mooiste.Wat een spuuglelijk filter,
Hoe groot is het bakje, 60 cm?Er zitten nu 10 galaxys in en 4 otocinclussen
Deze zat bij de juwel bak. Haha ik heb er geen verstand van! Ik sta open voor nieuwe dingen hoor! Wat zou ik kunnen aanschaffen en hoe zou dat werken?
Hoe groot is het bakje, 60 cm?
En de Oto's dien je wel goed bij te voeren want het bakje draait pas net?
Vallisneria wordt te hoog voor dit bakje, en de (meeste) crypto's worden ook best groot, de Anubias is wel een goed optie, groeit traag en is heel makkelijk.
Lobelia cardinalis (mini) is ook een leuk plantje
Hey Pesci, je kan dat sierstuk naar rechts verplaatsen en na tijd zie je niets meer van die filter mits strategisch planten.
Het hoeft niet altijd links te beginnen he 🙂
Ja dat stuk hout met javaren 🙂 persoonlijk vind ik javaren in combinatie met anubiassen heel mooi.
Ik zou het gewoon rechts plaatsen en op die uitstekende stukken wat op wortels lijkt wat mos en anubias plaatsen. Daarachter Belgisch groen ofzo.... er is teveel keuze aan planten. Best kijken welke planten je samen kan zetten en zien welke elkaar niet overwoekeren.
Ja klopt! Die deed het bij mij alleen noet heeel goed, misschien had ik niet de ideale omstandige voor de plant, maar toch was ik wel teleurgesteld. Ik hoor overgins wel goede verhalen en ik vind hem heeeel mooi, zeker in combinatie met (donker)hout en wat hydrocles nymphoides en vallisneria.Braziliaanse waterklimop
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.