Wat is er nieuw

Welke planten?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Pukyfish
  • Startdatum Startdatum
P

Pukyfish

Guest
20191221_193111.jpg

Ik ben mijn rio 450 aan het inrichten. Het hout wil ik nog laten begroeien met mos en andere kleinbladerige planten. Maar ik heb het gevoel dat er nog wel meer planten in passen op de achtergrond. Iemand tips welke?

• Leuk
Waarderingen: Rubz
Snelgroeiende Limnophila aquatica of Heteranthera zosterfolia of Ceratopteres thalictroides. Of de langzaam groeiende Hemianthus micrantthemoides en daarvoor dan een Nymphea minuta.

Zie dat je het binnen filter er niet meer in heb?
Heb je die zelf verwijderd?Zo ja...ging dat.makelijk?
En het zwart folie op de achterwand..waar heb je die gekocht?

Mvg ronald

Zie dat je je hout met witte kabelbinders heb vast gezet.
Zou zwarte kabelbinders niet minder opvallen?

Mvg ronald

Een bos rotala rotundifolia of limnophila hippuridoides kan ook erg mooi staan!

Mvg ronald
Heb zelf ook een Juwel rio en ook het binnenfilter verwijdert, dit ging erg makkelijk met een uitschuifbare stanleymes!

Mvg ronald
Het interne filter heeft mijn man eruit gestoken met een soepel plamuurmes. Het zat aan 8 punten met kit vast. Dat had ook met visdraad of een nieuw breekmesje gekund...

Zwarte folie is decoratiefolie van de karwei. Zo van een afstand ziet het er goed uit....van dichtbij vreselijk. Het is dat ik de bak helemaal vol wil laten groeien, anders had ik het er weer afgehaald.

Zie dat je je hout met witte kabelbinders heb vast gezet.
Zou zwarte kabelbinders niet minder opvallen?

Mvg ronald
Klopt, maar die had ik niet in huis en ik ga er nog mos overheen laten groeien. Dan zijn die snelbinders vast ook niet meer zichtbaar.

Bekijk bijlage 285755
Ik ben mijn rio 450 aan het inrichten. Het hout wil ik nog laten begroeien met mos en andere kleinbladerige planten. Maar ik heb het gevoel dat er nog wel meer planten in passen op de achtergrond. Iemand tips welke?

Je zou zelf moeten gaan Googelen welke planten je mooi vindt. Je ziet dan meteen welke eigenschappen de planten hebben en of die bij jou eerdere keuze en hardware mogelijkheden passen. Vragen kan natuurlijk altijd maar dit is slimmer en zo voorkom je dat je problemen krijgt.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan