Avana
Well-known member
- Lid geworden
- 16 januari 2022
- Leeftijd
- 61
Hoi Rob,Mooi groot aquarium, bedenk me dat voeren met 'wolkje bacterAE wat lastiger is voor jou.
Je kunt op plaatsen waar je de oto's ziet 'grazen' mischien beter met een pvc buisje
gericht kunt voeren. Eventueel mengen met een beetje spirulina poeder.
Van dit alles niet te veel ivm vervuilen.
Zijn de vissen al wat rustiger en gaat het goed met de vissen?
Ik mis volgens mij al 8 oto's. Zie geen lijkjes, maar zie nooit meer dan 3 oto's gelijktijdig in beeld. Ik zie dat er nu ook groene alg op mijn glas komt maar dat moeten ze volgens mij ook niet. Het bruine is bijna op, alleen nog plukjes maar die moeten ze niet. Vanmorgen voor het eerst een leeg gelikte steen. Ik hoop dat dat morgen ook zo gaat. Ik had bacter ae oplost in aquarium water en verspreid over het aquarium. Dat doe ik nu elke dag. Op een Amerikaanse site zijn ze weg van gourget, dus dat ook nog gedaan. Net mijn waterwaardes weer gecontroleerd en zijn nog steeds keurig. Ph terug naar 7. Neon Tetra's scharrelen overal door de bak, ik denk op zoek naar garnalen. Ze zijn wel rustiger. Ik krijg nu bruinalg in mijn andere aquarium. Durf de oto's niet over te zetten want die zullen de stress zeker niet overleven. En als daar de bruinalg op is zullen ze ook weer honger krijgen.