Welke vissen kunnen er bij sluierstaart


Status
Niet open voor verdere reacties.
Het klopt sowieso niet door te zeggen dat hij het allemaal wel weet omdat hij in een dierenspeciaalzaak stage loopt , ik kan ook zeggen ik lees dit in boeken en op internet ik weet alles want ik weet ook nog lang niet alles..
 
En t�ch blijf je er op reageren. Hij voert, en jij hapt....
 
Achgoshh... Volgens mij mag je gewoon reageren.. maar die discussie ga ik niet aan want daar heb ik vandaag geen zin in , volgens mij proberen we gewoon te helpen en duidelijk te zijn....
 
Tuurlijk proberen we elkaar te helpen, maar probeer dat op een normale manier te doen. Dat "ahgoshh" slaat ook nergens op.
Maar ik hou er ook over op. Blijkbaar moet het zo zijn op dit forum....
 
Nee dat sloeg ook nergens op maar ik moet toch wel normaal kunnen reageren op een topic.
 
Is inderdaad een Trol....
Gewoon niet meer reageren deze persoon probeert gewwon een heftige discussie uit te lokken met als gevolg dat we hier allemaal met het vingertje naar elkaar gaan wijzen.
@ Tinus T: Erg vervelend wat er bij jou gebeurd is en zoals je weet heb ik toen ook mijn excusses aangeboden maar laten we het nu gewoon rusten :)
Ook denk ik dat het verstandig is we gewoon niet meer reageren op dit Topic.
Ook al is het een bestaand persoon luisteren wil deze niet en gaat overal tegen in

Dus laten we het lekker gezellig houden en ons richten op forumleden die wel geholpen willen worden :)
 
H� doe eens vriendelijk of weten jullie niet wat dat is ander ga ik een melding bij het beheer maken
 
Kan je niet beter een ander forum gaan plagen?
Zo serieus ben jij ook niet.
 
Wat bertus zegt ben ik het wel mee eens , en volgens mij zijn wij best vriendelijk geweest !! Maar begon je zelf een beetje moeilijk te doen , het beheer zou dit denk ik allang gezien hebben
 
Om even terug te gaan naar de originele vraag: als je een nieuwe vis bij je sluierstaart wil, kun je een Megaptera novaeangliae overwegen. Deze leeft in het wild ook naast sluierstaarten. Doe dan wel een beetje zout in je aquarium, zo voelt hij zich beter thuis.

Neem ook een vriendje mee voor het tillen.
 
Broodjekaas zei:
Om even terug te gaan naar de originele vraag: als je een nieuwe vis bij je sluierstaart wil, kun je een Megaptera novaeangliae overwegen. Deze leeft in het wild ook naast sluierstaarten. Doe dan wel een beetje zout in je aquarium, zo voelt hij zich beter thuis.

Neem ook een vriendje mee voor het tillen.

hahah das een hele mooie grote vis past precies in zijn aquarium
 
Waarom zeggen jullie dan dat er bij sluier geen neonvisjes kunnen
 
.
 
Denk dat jouw snappertje niet werkt,he.

Koudwatervis met warmwater vissen.
 
Ik snap niet dat dit soort onzinnige topics zoveel aandacht krijgt! Op de eerste pagina staat al het antwoord op de vraag! Over en sluit.....

(moest ik toch echt even kwijt).
 
Inderdaad, doe maar een slotje.
 
Geen aandacht meer geven, onzinnig topic dit, en een heel dom iemand die het gestart heeft, ik moet er eigenlijk vreselijk om lachen hoor, wat een gekkigheid. :sorry:
 
Tsjaa , een sluierstaart past al niet...

Maarja ik stop hier nu echt want het werkt niet
 
Hoe depressief een mens hiervan wordt. Dat iemand de waarheid niet WIL inzien en andere op stookt is ****** en daar mag hij heel fier op zijn. Het zegt meer over hem dan over jullie. ;)
Ze zouden hem zelf eens moeten opsluiten in een kamer op 2x2 met nog 2 andere dieren bij. Ik zou het dan ook heel geweldig vinden om daar op staan te kijken :stom:
Trouwens als je hun niet gelooft kijk dan op het internet??? Ah ja je moet wel nog de moeite doen heee :thumbs:

Dan laat je ons ten minste gerust. Want ja ze wouden je helpen en op vriendelijke manier (wat ze hier altijd doen!) maar als je alles tegenovergestelde doet dan heb je volgens mij hier niet veel meer te zoeken. Internet zal je misschien wel helpen???
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan