welke Vissen of Axolotl's hebben jullie?

Ik heb Maanvissen en een zeewaterbak met 2 Nemo s een Gramma Loretto en een Pyamabaarsje. Daarnaast nog een bak met 3 sluiers en een nano met garnalen.
 
Woont de gup bij de axelotls?

Ik heb allerlei kleine visjes in een groot aquarium. T is een bont gezelschap wat allemaal met elkaar zwemt.
 
Ik heb een bak met discussen, kardinalen, algeneters, corydoras, gouramis etc etc en een bak met allen saulosis erin. Had ook een zoutwater maar vond het erg moeilijke en alles verkocht.
1000030499.jpg
 
Ik heb op het moment:
muskusschildpad met danios
japanse vuurbuiksalamander
garnalen
2x chinese vuurbuiksalamander
regenboogwolfvis + garnalen
hejuta beanu + ctenopoma + polypterus + goudaal + vlindervis + aalmeerval + hoplomeerval
 
1 bak met maanvissen, en een paar restbestanden (diamantgoerami, keizertetra's, botia striata en muisbotia) en verder een kudde corydorassen (aeneus, adolfoi, panda) en labeo frenatus.
En een andere bak met op dit moment alleen nog Xiphophorus helleri en cory's (paleatus) en 2 Farlowella's. op termijn (als de planten goed genoeg geworteld zijn en de zwaardjes wat groter) komen daar nog wimpelalen en een vlindervis bij.
 
Ik heb ancistrus groot en klein, volwassen guppen en 2 dozijn babys. 2 siamese algeneters, een roze tetra, 2 roodoogzalmpjes, groepje neontetra en een kardinaal tetra. Corydory aneus en paleatus. Paar kuhlli, zwarte fantoomzalmen en wat zwaarddragers. Een 5 streep barbeel en een cherry barbeel. Heb nog een groepje blue dream garnaal en een groepje cherry garnaal als kers op de taart šŸ˜‹
 
Terug
Bovenaan