Wat is er nieuw

Welke webwinkel om planten te kopen?

• Onderwerp starter Onderwerp starter 19951995
  • Startdatum Startdatum
1

19951995

Guest
Hallo iedereen!

Nu ik mijn Rio 300 heb geïnstalleerd ben ik op zoek naar enkele planten. Deze zou ik online willen kopen, maar ik weet niet goed bij welke webshop? Hebben jullie een idee? Er zijn er zoveel :S

Ik ben op zoek naar Zuid-Amerikaanse planten die relatief weinig licht nodig hebben.

Alvast bedankt!! :petjeaf:

Ik heb goede ervaringen met aquaplantsonline.nl, mede daardoor heb ik eigenlijk ook nog geen planten bij andere webshops aangeschaft.
Op de het Vivarium heb ik bij de stand van aquarium-planten.com diverse plantjes aangeschaft, aardige mensen en erg tevreden met de kwaliteit. Maar daar dus geen ervaring met de webshop zelf.

Ik heb goede ervaringen met aquaplantsonline.nl, mede daardoor heb ik eigenlijk ook nog geen planten bij andere webshops aangeschaft.
Op de het Vivarium heb ik bij de stand van aquarium-planten.com diverse plantjes aangeschaft, aardige mensen en erg tevreden met de kwaliteit. Maar daar dus geen ervaring met de webshop zelf.
Oke bedankt, ga eens rondkijken op die site 🙂

Er worden hier nauwelijks problemen met webshops gemeld, natuurlijk gaat er wel eens wat mis maar dit is meestal met één maal kontakt opnemen weer opgelost.

Daar heeft Ton een goed punt en ik denk dat er in de regel ook naar tevredenheid wordt afgeleverd. Via google kun je heel makkelijk ook de zaken vinden die planten verkopen.

Bedankt iedereen! Zondag achter (veel) hout en wat stenen. Maandag bestel ik planten bij aquarium-planten.com 🙂

Bedankt iedereen! Zondag achter (veel) hout en wat stenen. Maandag bestel ik planten bij aquarium-planten.com 🙂
Ben benieuwd! Ik wil daar ook binnenkort bestellen. Het is goedkoper dan aquaplantsonline en heeft een groter assortiment dan aquarium123.

Ik bestel nergens anders mijn planten meer!!!

Planten zijn namelijk altijd zeer goed van kwalitiet.
Ze zijn heel goed ingepakt (de eigenaresse doet dat allemaal zelf dat inpakken)
Heel breed assortiminent
Nette prijzen!

Enige nadelen, ze verzenden niet met postnl en ze verzenden meestal niet op donderdag en vrijdag omdat de eigenaresse niet wil dat de planten onnodig lang in de doos zitten. Dus moet je even rekening houden met de planning 😉

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan