Wie kan mij aan de exacte maten helpen van de Juwel Helialux Spectrum 120cm


Scalari

Well-known member
Lid geworden
14 februari 2009
Berichten
1,153
Leeftijd
65
Locatie
Gorredijk
Ik ben bang dat ik toch een andere lampenset nodig heb, en ook vanwege de prijs viel mijn keuze of op de Helialux want de Oase is wel echt pittig
Ik kan een hagelnieuwe helialux spectrum incl. controller kopen voor 338 euro, net niet de helft van de oase

Mahjah, gaat hij in mijn bak passen
Dus als iemand zoéén heeft wou ik graag de mogelijkheden en de maten bekijken, kunnen bijvoorbeeld die flapjes waarmee hij op de kap rust er van af (want hij kan bij mij evt ook op de glasplaatjes liggen)

Het is serieus niet éénvoudig om de info te vinden die ik zoek..
ik meet heel secuur in die vierkante uitsparing 118 cm en de Helialux is 1 cm groter denk ik gevonden te hebben

Aangezien ik niet heel erg van de benauwde ben, pak ik linksom of rechtsom zo de multitool of een stanleymes, slijptol is ook een optie maar dan gaan we wel ietwat overdrijven
 
Ik ben bang dat ik toch een andere lampenset nodig heb, en ook vanwege de prijs viel mijn keuze of op de Helialux want de Oase is wel echt pittig
Ik kan een hagelnieuwe helialux spectrum incl. controller kopen voor 338 euro, net niet de helft van de oase

Mahjah, gaat hij in mijn bak passen
Dus als iemand zoéén heeft wou ik graag de mogelijkheden en de maten bekijken, kunnen bijvoorbeeld die flapjes waarmee hij op de kap rust er van af (want hij kan bij mij evt ook op de glasplaatjes liggen)

Het is serieus niet éénvoudig om de info te vinden die ik zoek..
ik meet heel secuur in die vierkante uitsparing 118 cm en de Helialux is 1 cm groter denk ik gevonden te hebben

Aangezien ik niet heel erg van de benauwde ben, pak ik linksom of rechtsom zo de multitool of een stanleymes, slijptol is ook een optie maar dan gaan we wel ietwat overdrijven
Maar voor 338 euro is er misschien toch ook wel iets anders te koop? Van JMB bijvoorbeeld die op verschillende manieren op de bak gezet kunnen worden waardoor er ook variatie in de breedte mogelijk is. Soms kan je ook zelf wel iets maken, misschien.
 
Maar voor 338 euro is er misschien toch ook wel iets anders te koop? Van JMB bijvoorbeeld die op verschillende manieren op de bak gezet kunnen worden waardoor er ook variatie in de breedte mogelijk is. Soms kan je ook zelf wel iets maken, misschien.

Full spectrum en incl. (wifi) controller ??
 
Full spectrum en incl. (wifi) controller ??
Die dingen zijn ook met een TC420 met wat aanpassingen aan te sturen. Een aantal leden hier deden dit al. Ik doe dat trouwens zelf met een eigenbouw op Arduino gebaseerde aquariumcomputer. Dat kan dus voor een habbekrats. Boven mijn plantenbak hangen drie JMB lampen. Een rood/wit, een wit en een blauw/wit.
 
119,3 cm totaal.

Ik denk dat je de randen kan bewerken, let wel op het snoer aan 1 kant.
 

Bijlagen

  • 20201216_174124.jpg
    20201216_174124.jpg
    55.5 KB · Weergaven: 67
  • 20201216_175056.jpg
    20201216_175056.jpg
    116.4 KB · Weergaven: 67
  • 20201216_175037.jpg
    20201216_175037.jpg
    113.7 KB · Weergaven: 71
Laatst bewerkt:
Dank je..
 

Terug
Bovenaan