J
Jelle.
Guest
Goeiendag allemaal,
Wie zou mij kunnen helpen?
Ik heb sinds kort mijn rio 180, omgeruild voor een vision 260.
Deze heb ik overgenomen met alle toebehoren van dien, en dus ook vissen.
Echter heb ik de hele indeling eruit gegooit (waren alleen maar stenen) , en vervangen door hout.
De vissen die er nog bij zaten waren enkele blackmolley's , platy's en wat roodneuszalmpjes en een 'Plectomus'?? Nja, in ieder geval een vrij grote pleco, met een soort panter camouflage lijkt het wel.
Daarbij zit er nog een L114 en een Borstelneus in.
Naast het hout, heb ik er ook 2 moederplanten ingezet. Wat op de foto te zien is. (plant heet iets met 'Ech.' aan het begin)
Maar nu na 2 dagen, viel het me op dat er allemaal gaten in zitten!
Dus nu komt het: Kan iemand me vertellen, welke ondeugd dit veroorzaakt? En welke planten ik er wel in kan doen?
Hier de (ik denk) L114;
Ik hoor het graag,
Bedankt!
Wie zou mij kunnen helpen?
Ik heb sinds kort mijn rio 180, omgeruild voor een vision 260.
Deze heb ik overgenomen met alle toebehoren van dien, en dus ook vissen.
Echter heb ik de hele indeling eruit gegooit (waren alleen maar stenen) , en vervangen door hout.
De vissen die er nog bij zaten waren enkele blackmolley's , platy's en wat roodneuszalmpjes en een 'Plectomus'?? Nja, in ieder geval een vrij grote pleco, met een soort panter camouflage lijkt het wel.
Daarbij zit er nog een L114 en een Borstelneus in.
Naast het hout, heb ik er ook 2 moederplanten ingezet. Wat op de foto te zien is. (plant heet iets met 'Ech.' aan het begin)
Maar nu na 2 dagen, viel het me op dat er allemaal gaten in zitten!
Dus nu komt het: Kan iemand me vertellen, welke ondeugd dit veroorzaakt? En welke planten ik er wel in kan doen?
Hier de (ik denk) L114;
Ik hoor het graag,
Bedankt!