Wie kan mij helpen?


trotsemammie

Well-known member
Lid geworden
15 oktober 2011
Berichten
3,247
Leeftijd
46
Locatie
Grootebroek
Ik heb zojuist mijn pomp eens schoongemaakt omdat hij nog heel weinig stroming gaf, was ook wel nodig zat aardig vol met blubber.

Nu het volgende, de vorige keer ging het aansluiten prima. Nu maakt hij een ongelooflijk kolereherrie en ik moet zo naar mijn werk dus er is haast bij geboden.
De knop aan de bovenkant kan ik ook niet meer indrukken.

Wie weet de oplossing
Ik heb even een filmpje gemaakt, graag luisteren met geluid. Heb nu wel de stekker er weer uit omdat ik bang ben dat ik anders mijn pomp om zeep help

 
Duidelijk de rotor welke niet goed zit, even nakijken dus, welke filter is het?
 
Ik vermoed ook de rotor dus zou dat even checken. De aanzuigknop komt hier ook moeilijk tot niet omhoog dus ik gebruik hem niet en heb hem de laatste keer met een waterpomptang omhoog getrokken.
 
Dan zou ik de rotor in de kop even nakijken, kan je zo losdraaien, de rotor eruithalen met het asje, schoonmaken en herplaatsen, dan het filter vullen, de kop erweer op en even nog wat water in de pijpjes in de kop gieten, dan zit deze helemaal vol, even schudden en mogelijk nog wat bijvullen, het filter weer aansluiten en aan doen, eventueel nog wat schudden om de lucht eruit te laten gaan.
 
Dank jullie wel, het was idd de rotor. Ik had hem tijdens het schoonmaken vd pomp wel er uit gehaald, schoon gemaakt en weer terug gedaan maar het klepje wat er daarna op moet niet goed aangedraaid waardoor die los zat idd.
Nu doet hij het weer perfect hoewel hij nog wel wat bromt
 
Dank jullie wel, het was idd de rotor. Ik had hem tijdens het schoonmaken vd pomp wel er uit gehaald, schoon gemaakt en weer terug gedaan maar het klepje wat er daarna op moet niet goed aangedraaid waardoor die los zat idd.
Nu doet hij het weer perfect hoewel hij nog wel wat bromt
Dat brommen is nog wat rest lucht gaat er vanzelf wel uit of anders even schuin houden. opgelost dus :thumbs:
 
Ja bij dat klepje moet je goed opletten want die vindt ik ook niet erg makkelijk gaan hoor. Nou ja probleem opgelost:thumbs:
 
Ja bij dat klepje moet je goed opletten want die vindt ik ook niet erg makkelijk gaan hoor. Nou ja probleem opgelost:thumbs:

Ja de vorige keer ging het wel goed dus dacht dat ik hem er nu ook goed op had gedraaid.

Het was sowieso een beetje paniek in de tent, ik had ook de deksel niet goed er op, en toen ik hem aan zette stroomde er allemaal water langs de zijkant vd pomp waardoor het hier een waterballet werd, dus stekker er weer uit, deksel weer open en dicht, dwijlen en de boel weer aansluiten, toen was die herrie in de pomp.
Ik ben alleen thuis en moet straks naar mijn werk dus enigzins paniek hier.
Maar nu is alles weer rustig, pomp draait als een tierelier
 
Ja de vorige keer ging het wel goed dus dacht dat ik hem er nu ook goed op had gedraaid.

Het was sowieso een beetje paniek in de tent, ik had ook de deksel niet goed er op, en toen ik hem aan zette stroomde er allemaal water langs de zijkant vd pomp waardoor het hier een waterballet werd, dus stekker er weer uit, deksel weer open en dicht, dwijlen en de boel weer aansluiten, toen was die herrie in de pomp.
Ik ben alleen thuis en moet straks naar mijn werk dus enigzins paniek hier.
Maar nu is alles weer rustig, pomp draait als een tierelier
En gelijk weer even lekker gedweild, een geluk bij een ongeluk :D :D :D
 
Haha komt goed, ik wil dan te snel. Moet nog even dit, moet nog even dat en ja dan gaat het wel eens mis. Ik moet gewoon rustig de tijd er voor nemen dan komt het allemaal goed
 
En zet hem in een teiltje. dan loopt het eerst daar in.

Die knop. moet je even je voet opzetten. dat is zwaarder dan je hand.

Bij mij wel. dan maar niet doen, pas als hij open is. kan je terug drukken.
 
En zet hem in een teiltje. dan loopt het eerst daar in.

Die knop. moet je even je voet opzetten. dat is zwaarder dan je hand.

Maar komt die dan nog wel terug als het al zo lastig gaat? Hier bleef die steken en die moest ik met een tang terugtrekken.
 
Ik heb zojuist mijn pomp eens schoongemaakt omdat hij nog heel weinig stroming gaf, was ook wel nodig zat aardig vol met blubber.

Nu het volgende, de vorige keer ging het aansluiten prima. Nu maakt hij een ongelooflijk kolereherrie en ik moet zo naar mijn werk dus er is haast bij geboden.
De knop aan de bovenkant kan ik ook niet meer indrukken.

Wie weet de oplossing
Ik heb even een filmpje gemaakt, graag luisteren met geluid. Heb nu wel de stekker er weer uit omdat ik bang ben dat ik anders mijn pomp om zeep help




Kartonnetje op de fiets. vroeger/ en dan door de straat .
 
Heb ik ook gehad. De ronde klep bij de rotor was los en toen hoorde ik dit ook. Ik heb een e902..

Is iig wel een rotor dingetje dit denk ik.

Edit..

Lees nu indd dat het zo was.

Top
 
Laatst bewerkt:

Terug
Bovenaan