Wat is er nieuw

Wie kent de naam van deze visje??

• Onderwerp starter Onderwerp starter aria
  • Startdatum Startdatum
Pethia padamya ( Odessa barb ) De mannetjes hebben rood aan de flanken. ( Die zoals gewoonlijk de mooiste zijn ) 😀

Behalve bij mensen dan. 😛

Heel erg bedankt voor de info! . weer een stuk wijzer geworden.

Niet te warm houden 16-22 graden is warm zat.

Spot ik hier nu zowaar wat onwaarheden over mannen :O Hoe verklaren we alle make-up dan?? 😀

Mannen kunnen natuurlijke schoonheid niet waarderen. 🙂

Hmm dat zal het zijn dan denk :juggle:

Nog een vraag, kunnen deze vissen samen met andere normale vissen zoals( Guppen, molly's enz.) omgaan?? mijn andere vissen gaan steeds dood!!

Vertel eens wat meer over je aquarium:
- formaat?
- welke vissen?
- filter? welke?
- toevallig een foto van het gehele aquarium?

Ik vermoed dat ergens iets niet helemaal goed gaat en wil dat niet meteen aan de getoonde visjes wijten.

~ Ivo

Ik zal vanavond een foto maken en dan uploaden

E�n soort zijn volgens mij kardinaaltetra's, andere kan je zoeken in het fotoalbum van Cidaan die heeft ze ook zitten...

Ik zie kardinaaltetra's, Pethia padamya, hoogvinkarpers (deze vissen worden in zee aangetroffen!), Thayeria boehlkei en guppen.

Welke vissen gaan steeds dood? Hoe ziet het onderhoud aan de bak eruit?

Ik zie zo even snel:

Kardinalen, neontetra, Hockeystick, Odessabarbeel, Ballonmollys, nepplanten, planten die geen waterplant zijn (witte nerfjes), stenen / ornamenten die mogelijk de Ph verhogen en een kwal ???.

Paar echte plantjes erin, wat drijfplantjes en wat aandacht voor de stenen / ornamenten en "alles sal regkom".

Groet,

Aad.

Ik Zie ook Hoogvinkarpers en Guppy's, het is best een drama bestandwant diverse soorten kunnen sowieso qua temperatuur niet samen.

Maar ik heb nu gene tijd om daar op in te gaan.

Ook kunnen je Fittonia's beter verhuizen naar je vensterbank. 😉 http://www.aquaforum.nl/ubb/ubbthreads. ... mber=96188

Ahhhh inderdaad Hoogvinkarpers ipv Ballonmollys. Ik ben niet zo thuis in die levendbarenden.

Inderdaad de temperatuur- en Ph-vereisten verschillen nogal.

Aadmec, volgens mij is dat een nep-kwal 😉

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan