Wie kent dit?


Heel recentelijk hebben wij dat ook gekocht en aan de supercrystalredbak toegevoegd 1x p/w (soort van ultieme poging de dode garnalen te stoppen) en sinds dien geen dode garnalen meer
 
Ik gebruik het sinds een tijdje in de TB bak, het frappante is dat er daarna snel jonge kwamen.
 
Ok, maar wat zit er dan in want mn Chinees is niet zo best:sorry:. Ik gebruik het ook in de TB bak maar ik zie geen kleintjes:'(
 
Ok, maar wat zit er dan in want mn Chinees is niet zo best
Staat er ook niet echt bij, the product contains microbial powder,accelerates the breeding of bacteria and microbial in water,provides a rich source of food for young shrimp.make sure oxygen to the aquarium when you use the product. there will be a little precipitation while using, does not affect, will automatically disappear.
 
Ja dat begreep ik nog wel maar krijg dan gelijk de gedachte dat dit een wonderpoedertje moet zijn wat voor alles en nog wat dient zeg maar:D:D.
 
Ben jij helderziend Ton want dat zakje kreeg ik erbij en dat moeten volgens de gulle schenker een soort van snow pops zijn. Ik heb het zakje nog dicht moet ik zeggen.
 
Zeker van je grote vriend gekregen waarmee je soms garnalen uitwisselt?
Daar kreeg ik de tip ook van ;)
 
Haha, ja jij en John weten inderdaad van wie ik het kreeg:D:D. Ik heb die pops nu net even open gemaakt en er 1 in gedaan en het valt inderdaad net als de dure snow pops uit elkaar al gaat het wel wat langzamer.
Ja mijn grote vriend die gebruikt vaak nieuwe zaken om uit te proberen Ton;)
 
Ho stop niet gebruiken John!!!!

Direct naar mij opsturen! ;)

Ben benieuwd,zal het ook eens proberen hier maar moet het eerst ergens vandaan zien te krijgen.
 
Ok, maar wat zit er dan in want mn Chinees is niet zo best

Productbeschrijving
HONGYI 1 stuk 35g crystal garnalen feed detonatie vaccin verhogen de overlevingskans van garnalen sier garnalen

Voedsel snelle groei

Product naam:

Crystal garnalen feed

Product beschrijving:

SPecification:35g

Het product bevat microbiële poeder, versnelt het kweken van bacteriën en microbiële in water, biedt een rijke bron van voedsel voor

Jonge garnalen. make zeker zuurstof aan het aquarium wanneer u de product.

Er zal een beetje neerslag tijdens het gebruik, geen invloed, zal automatisch verdwijnen.

Voeg 1g poeder in 100L water, 2 of 3 keer elke week.
 
Ja dat er voedsel voor de jongen inzit begrijp ik maar dat verhaal over kweken van bacterien vindt ik dan weer raar John. En dat over de zuurstof ook. Ik gebruik het nu een week of 6 maar merk weinig verschil behalve dat het zakje leger raakt:D:D
 

Terug
Bovenaan