M
Enig idee waar die vandaan kan komen?
Ook een larve van een waterjuffer, gelijk eruit halen en de bak voorlopig blijven controleren op meer, het zijn schadelijke diertjes.Goedemiddag,
Ook hier kamp ik met die diertjes heb zaterdag de eerste gevangen en nu net nummer 3?
Bestaat er een manier om ze te lokken misschien?
Groetjes Gea
Dat is mij niet bekend, gewoon blijven controleren en uitvangen als je er een ziet, er worden er niet vaak meerdere gevonden maar het kan wel.Dank je wel.. is er iets waarmee je ze kan lokken? Heb veel planten en andere schuilmogelijkheden.
Helaas is dit dus al mijn derde. Ook de grootste overigens.Dat is mij niet bekend, gewoon blijven controleren en uitvangen als je er een ziet, er worden er niet vaak meerdere gevonden maar het kan wel.
Wie zal het zeggenof zou dat niet kunnen?
Het zou dus kunnen?Wie zal het zeggen![]()
Daar kan ik inkomen ja, maar ik heb nooit gehoord dat het een plaag werd, meestal is het er één of een paar, maar ik heb nog nooit gehoord/ gelezen dat het een lang probleem werd.Baal als een stekker..
Al doende leert men ?En het belang om plantjes goed te spoelen hoef ik jou niet meer uit te leggen![]()
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.