Wat is er nieuw

Wij hebben een guppy met een wrat

Blibje

Well-known member
Lid geworden
6 oktober 2022
Leeftijd
25
Hallo wij hebben een guppy met een wrat kan dit kwaad? Verdwijnt het vanzelf? Of niet. Als ik een foto moet sturen zeg het dan maar.

Hallo wij hebben een guppy met een wrat kan dit kwaad? Verdwijnt het vanzelf? Of niet. Als ik een foto moet sturen zeg het dan maar.
Fotoo 😁 is het toevallig een witte wrat?

Alstublieft. Het is nogal moeilijk om een foto te trekken ze beweegt veel.

Bijlagen

• IMG20230416182104.jpg
    IMG20230416182104.jpg
    115.4 KB · Weergaven: 108
Mijn guppy had dit laatst ook, het leek uit het anaal te komen. Ik kreeg bij mij de indruk dat het om een prolapse of miskraam ging. Vooral omdat het van de ene op het andere moment weer weg was.

Ik neem aan dat dit niet over een tijdspan van weken gegroeid is maar er in eens was? Het zal dan geen wrat zijn. Wat ook kan is dat de buikwand geknapt is en de darmen of maag naar buiten komt. Het lastige is dat dit meer op de buik zit.

Volgensmij kan je hier niets mee doen. Je kan alleen afwachten ben ik bang voor. Hopen dat het vanzelf weg gaat. De guppen wat extra groente geven misschien. Je weet nooit of het helpt. Er af halen is geen optie denk ik.

Oké bedankt... Ik hoop echt dat ze het overleefd!!!!

Mijn guppy had dit laatst ook, het leek uit het anaal te komen. Ik kreeg bij mij de indruk dat het om een prolapse of miskraam ging. Vooral omdat het van de ene op het andere moment weer weg was.

Ik neem aan dat dit niet over een tijdspan van weken gegroeid is maar er in eens was? Het zal dan geen wrat zijn. Wat ook kan is dat de buikwand geknapt is en de darmen of maag naar buiten komt. Het lastige is dat dit meer op de buik zit.
Heeft die van jou het overleefd?

We hebben ze nog niet zo lang... Nog maar 3 dagen we hebben ze zo gekregen... Maar het lijkt een erg gezond visje. Zwemt heel gewoon eet heel gewoon.

Tja of het op de langere termijn goedgaat dat weet je niet en ik zou wel de lfs laten weten hoe of wat zodat je daar aan kan kloppen voor het geval de vis het toch niet overleefd.
Maar goed het is te hopen dat alles goedkomt. Wel raar dat ze een vis zo verkopen.

Heeft die van jou het overleefd?
Ze is uiteindelijk overleden omdat het haar erg had verzwakt ze leek niet goed te eten en was al niet de fitste. Maar ze is een maand later overleden dus het kan alle kanten op gaan.

Als je hm via de winkel hebt gekocht zou ik haar terug brengen. En als het via mp is zou ik alsnog een vergoeding vragen als dit mis gaat

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan