Fotoo 😁 is het toevallig een witte wrat?Hallo wij hebben een guppy met een wrat kan dit kwaad? Verdwijnt het vanzelf? Of niet. Als ik een foto moet sturen zeg het dan maar.
Heeft die van jou het overleefd?Mijn guppy had dit laatst ook, het leek uit het anaal te komen. Ik kreeg bij mij de indruk dat het om een prolapse of miskraam ging. Vooral omdat het van de ene op het andere moment weer weg was.
Ik neem aan dat dit niet over een tijdspan van weken gegroeid is maar er in eens was? Het zal dan geen wrat zijn. Wat ook kan is dat de buikwand geknapt is en de darmen of maag naar buiten komt. Het lastige is dat dit meer op de buik zit.
Mijn guppy had dit laatst ook, het leek uit het anaal te komen. Ik kreeg bij mij de indruk dat het om een prolapse of miskraam ging. Vooral omdat het van de ene op het andere moment weer weg was.
Ik neem aan dat dit niet over een tijdspan van weken gegroeid is maar er in eens was? Het zal dan geen wrat zijn. Wat ook kan is dat de buikwand geknapt is en de darmen of maag naar buiten komt. Het lastige is dat dit meer op de buik zit.
Ze is uiteindelijk overleden omdat het haar erg had verzwakt ze leek niet goed te eten en was al niet de fitste. Maar ze is een maand later overleden dus het kan alle kanten op gaan.Heeft die van jou het overleefd?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.