Wat is er nieuw

witte garnalen met transparante delen

• Onderwerp starter Onderwerp starter melaniex
  • Startdatum Startdatum
M

melaniex

Guest
Ik heb 40 mooie garnalen overgenomen, ze zijn heel apart wit en sommige hebben transparante banden of spikkels die wat licht oranje kleuren. Weet iemand welke garnaal dit precies is? Ze kwamen uit een bak met crystal black en red en blue bolt garnalen, en meneer zei dat deze het blauwe gen konden dragen.
Of waren de gestreepte dan taiwan bee's? Geen idee wat ze zijn maar ze zijn heel apart tussen mijn rode vuurtjes! Maar vind het wel leuk om de officiele naam te weten.

Hier wat foto's. Er kan af en toe ook een vuurtje op de foto zitten.

q--jOKSmXCHlewM8OM4hWpboAnEInJ88.jpeg

Dat zijn Caridina cf cantonensis snow bee als ik ze goed benoem en met een slechte witdekking,dus zeg maar een c gradatie.
Bij de hogere gradatie zijn de garnalen mooi egaal wit van kleur.
Lijkt wel of er ook Golden bee's tussen zitten maar is wat gradatie betreft hetzelfde verhaal alleen horen die dus helemaal goudkleurig te zijn.

Ik dacht zelf aan de red bolt als ik op afbeeldingen google, of niet?

Als je heel goed kijkt zie je bij de afbeeldingen op google van de echte red bolts dat het kleine beetje rood wat ze hebben echt duidelijk rood van kleur is zoals een crystal red en dat zie ik niet bij de garnalen van je foto's.

Dan houden we het op snow bee's.
En welke kleuren komen er uit deze onderling?

Dat gaat een verrassing worden volgens mij en durf ik niet te zeggen,zou dus volgens de meneer waar je ze van gekocht hebt oa bleu bolts kunnen zijn.
Zijn allemaal uitgeselecteerde garnalen van een kweker die niet aan de hoge gradatie voldoen maar kunnen weer hele mooie garnalen tussen de nakweek zitten.
Als je die bv apart zet kan je daarmee weer garnalen kweken met een hoge gradatie als je dat zou willen.

Dus snow white bee en golden snow white bee gradatie C? 😛

Ja je hebt gewoon een wat lagere gradatie zeg maar omdat de dekking niet mooi is.
Maar zoals John al zegt kun je bij de nakweek wel hele mooie exemplaren krijgen hoor.

al 1 zwanger vrouwtje!

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan