Witte stipjes op het glas

  • Onderwerp starter Stijn_antoine
  • Startdatum

S

Stijn_antoine

Guest
Dag vrienden,

Weet iemand wat deze witte stipjes op het glas zijn? Er zijn drie plekken waar er tussen de 5 a 10 eitjes te zien zijn.
Ik heb 2 Pantsermeerval aeneus albino, 4 neon tetras, 2 guppies en een betta.
Ik verwacht zelf dat het slakkeneitjes zijn maar vind de eitjes een beetje groot. Wie kan mij helpen?
Bekijk media item 1970
 

Bijlagen

  • 20200511_170912.jpg
    20200511_170912.jpg
    107.2 KB · Weergaven: 123
corydoras eitjes, zullen het waarschijnlijk niet overleven met de rest van de visse. Je kunt ze apart zetten en op proberen te kweken, mits je toevallig een man en vrouw hebt. Grote kans dat ze anders onbevrucht zijn met slechts 2 cory's
 
Je tetra's zijn kardinaaltjes en geen neos en die kweken erg moeilijk, daar zou ik geen eitjes van verwachten. Het lijken mij wel eitjes van een corydoras en niet van een slak.
 
corydoras eitjes, zullen het waarschijnlijk niet overleven met de rest van de visse. Je kunt ze apart zetten en op proberen te kweken, mits je toevallig een man en vrouw hebt. Grote kans dat ze anders onbevrucht zijn met slechts 2 cory's

Bedankt voor de reacties.

Ik vind het lastig om te onderscheiden welk geslacht de corydoras zijn. Hebben jullie hier tips voor? Of is het mogelijk om te zien of de eitjes bevrucht zijn?
 

Terug
Bovenaan