Lysia Well-known member Lid geworden 1 januari 2021 Berichten 4,498 Leeftijd 52 Locatie Roermond 1 juni 2024 #71 misschien een oproep plaatsen bij 'gevraagd? (Btw, voor mij is Dordrecht ook te ver uit de buurt)
EmotionalSupportPuppy Well-known member Lid geworden 23 februari 2022 Berichten 1,081 Leeftijd 31 2 juni 2024 #72 Dordrecht is voor mij vanuit Gorinchem redelijk aan te rijden, als "enige regelmaat" voldoende is. Ik heb je een PB gestuurd voor details.
Dordrecht is voor mij vanuit Gorinchem redelijk aan te rijden, als "enige regelmaat" voldoende is. Ik heb je een PB gestuurd voor details.
jessicapilon Beheerder Forumleiding Lid geworden 12 februari 2011 Berichten 124,693 Leeftijd 59 Locatie Groningen 2 juni 2024 #73 Nou heel mooi aanbod en misschien wil je alten weten of dit gaat lukken want dan weten anderen dit ook voor het geval ze nog willen reageren.
Nou heel mooi aanbod en misschien wil je alten weten of dit gaat lukken want dan weten anderen dit ook voor het geval ze nog willen reageren.
Topicstarter Topicstarter iTom Well-known member AquaForum Donateur Lid geworden 13 april 2020 Berichten 303 Leeftijd 78 Locatie Dordrecht 2 juni 2024 #74 EmotionalSupportPuppy zei: Dordrecht is voor mij vanuit Gorinchem redelijk aan te rijden, als "enige regelmaat" voldoende is. Ik heb je een PB gestuurd voor details. Klik om te vergroten... Ik heb een Pb terug gestuurd. Hoop nu dat het wat voor je is.
EmotionalSupportPuppy zei: Dordrecht is voor mij vanuit Gorinchem redelijk aan te rijden, als "enige regelmaat" voldoende is. Ik heb je een PB gestuurd voor details. Klik om te vergroten... Ik heb een Pb terug gestuurd. Hoop nu dat het wat voor je is.
amanda27 Well-known member Lid geworden 27 april 2012 Berichten 1,224 2 juni 2024 #75 iTom zei: Jammer want ze zijn wel op zoek naar een vrijwilliger op wat jongere leeftijd. Klik om te vergroten... Ja dat snap ik, ben 39 dus nog wel jong ja 🤣
iTom zei: Jammer want ze zijn wel op zoek naar een vrijwilliger op wat jongere leeftijd. Klik om te vergroten... Ja dat snap ik, ben 39 dus nog wel jong ja 🤣