Topicstarter
Topicstarter
Susanne
Guest
3 zakken van 5 kilo zal wel genoeg zijn dan toch? Of is het verstandiger om er 4 te nemen?
Ik heb hier bewust voor gekozen, daar ik een plantenbak wou en het meeste van de achterwand dus door de planten niet meer te zien zou zijn. Scheelde me behoorlijk geld met zo'n bak formaat. 🙂Susanne zei:@Crash: ik wil sowieso een achterwand, vind ik gewoon mooier, maar dat is een kwestie van smaak. 🙂
jessicapilon zei:http://www.tuinexpress.nl/black-sand
Deze bedoel je dus. ja die is goed voor de Cory s en ik denk dat daarmee het stuiven wel meevalt hoor. het is wel iets fijner dan dat van de Hornbach maar volgens mij wel grover dan gewoon zand.
Ik gebruik geen achterwanden maar van die posters die je achter de bak kan doen. Als je ooit alg op de achterwand krijgt dan is dat vaak lastig schoon maken.
Maar welke het mooist is dat is smaakgebonden denk ik. Wat ik mooi vindt dat kun jij wel afschuwelijk vinden.
Even bellen!Liesseling zei:Hier heb ik vorige week zwart zand besteld en nogsteeds niet binnen en niks van gehoord behalve "bestelling word verwerkt"
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.