M Mitchell Reimann Guest 19 mei 2019 #1 Ik heb net een aquarium gestart maar vissen poepen natuurlijk ook, ik heb een zandbodem en hoe kan ik dat schoon maken? Iemand tips??
Ik heb net een aquarium gestart maar vissen poepen natuurlijk ook, ik heb een zandbodem en hoe kan ik dat schoon maken? Iemand tips??
Nicolientje-W Well-known member Lid geworden 30 januari 2018 Berichten 12,323 Locatie Hellevoetsluis 19 mei 2019 #2 Dat blijft bovenop het zand liggen en kun je dus makkelijk wegzuigen tijdens het water verversen
Topicstarter Topicstarter M Mitchell Reimann Guest 19 mei 2019 #3 Hoe moet ik dat weg zuigen? En water hoef ik maar 1/4 van het aquarium te verversen dus aangezien ik nu een tropisch aquarium heb
Hoe moet ik dat weg zuigen? En water hoef ik maar 1/4 van het aquarium te verversen dus aangezien ik nu een tropisch aquarium heb
biljoenblik Well-known member Lid geworden 3 september 2015 Berichten 9,595 Leeftijd 46 Locatie Heerlen 19 mei 2019 #4 En je zult zien dat na enkele maanden de poep niet meer blijft liggen. De bodem is dan actief met bacterien. Die breken de poep af. In het begin 2-3 maanden moet je geduld hebben. Veel dingen verdwijnen vanzelf.
En je zult zien dat na enkele maanden de poep niet meer blijft liggen. De bodem is dan actief met bacterien. Die breken de poep af. In het begin 2-3 maanden moet je geduld hebben. Veel dingen verdwijnen vanzelf.
Topicstarter Topicstarter M Mitchell Reimann Guest 19 mei 2019 #5 Ah okee bedankt! Dan laat ik het wel zo
jessicapilon Well-known member Lid geworden 12 februari 2011 Berichten 130,279 Leeftijd 60 Locatie Groningen 19 mei 2019 #6 Kwestie van geduld dus, alhoewel voor velen geduld nog wel eens een probleem kan zijn😉
B Bertus † Guest 19 mei 2019 #7 John. van jou gepikt. https://www.aquainfo.nl/de-bodem-in-het-aquarium-deel-2/ Heb je dan al de nitrietpiek gehad? Dat je al vissen hebt?
John. van jou gepikt. https://www.aquainfo.nl/de-bodem-in-het-aquarium-deel-2/ Heb je dan al de nitrietpiek gehad? Dat je al vissen hebt?