Zandbodem


M

MauriceB

Guest
Idee is om op ondiepgedeelte filterzand te leggen voor de corydoras weeralen en ik denk dat alle vissen het wel zullen waarderen.

Graag jullie visie hierop.
 
Voor in vijver?

Ik zou het wel doen, zullen de vissen je heel dankbaar voor zijn. Niet zo'n hele dikke laag, en als er al substraat ligt, dat eerst weghalen.;)
 
Er ligt nu niks ja alg
 
Niks laten zitten
, heb er 3 haal er ook niet meer bij eerst hun eerste winter meemaken
 
Vrees dat ze de koudere temperaturen niet aan kunnen. Zijn wel tropische vissen he.
 
Schijnt te kunnen zegt men die het al jaren in de vijver hebbdn maar goed ging me om de bodembedekking
 
Vrees dat ze de koudere temperaturen niet aan kunnen. Zijn wel tropische vissen he.
Golden dojo en wildkleur weeralen zijn ook tropische vissen. Heb een goede laag ijs op de vijver gehad. Met de juiste diepte en schuilplekken is dit geen probleem. Ik zie ze nu weer regelmatig zwemmen. Gewoon altijd goed onderzoek doen voordat je iets probeert.
 
Golden dojo en wildkleur weeralen zijn ook tropische vissen. Heb een goede laag ijs op de vijver gehad. Met de juiste diepte en schuilplekken is dit geen probleem. Ik zie ze nu weer regelmatig zwemmen. Gewoon altijd goed onderzoek doen voordat je iets probeert.
weeralen zijn niet tropisch toch?
 
nee klopt weeralen zijn niet tropisch.
corydoras paleatus word wel meer melding van gemaakt dat mensen ze in de vijver houden, heb ze nu nog niet weer gezien, de weeralen wel , 2 golden en 2 gewone alweer zien zwemmen. moeten er nog ergens stuk of 6 zitten
 

Terug
Bovenaan