Zannas Zuid-Amerikaans tuintje


Ik heb me toch net een beetje verkeken op de diepte🤣 zag op de bodem iets liggen en dacht dit wel even zo eruit te pakken. Armpjes van de trui onhoog en hupsakee. Nou. Ik had me beter een duikpak aan kunnen doen:oopss: volgende x dan toch met de pincet gaan frutzen.
 
Het wordt toch nog eens tijd voor een Update, vooral omdat na een rustige opstart periode eindelijk vissen in het bakje zitten. Het opstarten op zich verliep echt heel relaxed zonder gekke dingen. Nouja, ik moest zo nodig nog eens extra voeren om zeker te zijn, dat het ook goed zat. Tadaaaaa opstart wormpjes in de bak en een Zanna die in alle staten van paniek was:ROFLMAO: na goed na kijken en opzoeken, kwam ik er al vrij snel achter wat het was. En zo snel ze zijn gekomen, zo snel zijn ze ook gegaan. Als er nog eentje verstopt zat op de ruit, zal deze als tussendoor snackje geëindigd zijn. Zo zeer ik in de stress zat met de vissen in de kleine bak te plaatsen, zo rustig en chil ben ik nu bij deze. Wat ook weer een andere beleving mee geeft, en wel het echte genieten!
Joker (electric bleu acara) zit nu nog van zijn single leven te genieten, zijn dame Harley quinn zal volgende werk Donderdag arriveren. Mits ze niet vrouwen achtig te laat aan gaat komen. Thanos, Gamora en Hela (Mikrogeophagus altispinosus) zitten ook al aardig de bak te verkennen, alleen zie ik hier nog nu en dan een kleine ruzie. Vooral Thanos doet zijn naam alle eer aan en is zo nu en dan een beetje erg Macho. Het leuke is wel als hun een kleine ruzie hebben en de Acara er bij komt, is er meteen rust. Het is ook nog vroeg dag, om nu al echt iets te zeggen. Zij zijn allemaal nog vrij jong en zitten er pas sinds vrijdag.
de volgende die erbij zullen komen is een school Stervlek zalmpjes zo een +/-20st
En misschien als ik net iets meer door de boeken, google en de prijs die nu niet bepaald vriendelijk is 6 Pterophyllum Scalare Manacapuru Red Back.
C0C31742-4A9A-4ACF-90CA-DECB9028BFEF.jpeg
 

Bijlagen

  • CEE0F2A7-9ABC-4281-BD86-802E01AE1E6A.jpeg
    CEE0F2A7-9ABC-4281-BD86-802E01AE1E6A.jpeg
    188 KB · Weergaven: 76
  • 588E2DE2-1CDF-488C-A4F5-26A2469407B7.jpeg
    588E2DE2-1CDF-488C-A4F5-26A2469407B7.jpeg
    129.7 KB · Weergaven: 65
Bedankt voor de update..
Ja nee, super je visje Thanos noemen whahaha

Just Say Yes Genius GIF by AM Pictures


lol smile.gif
 
Bedankt voor de update..
Ja nee, super je visje Thanos noemen whahaha

Just Say Yes Genius GIF by AM Pictures


Bekijk bijlage 310319
Verklaard zijn gedrag wel🤣. Ben benieuwd wat Joker en Harley Quinn gaan doen. Maarja, alle dieren hier in huis hebben aparte namen. Een Hamster die Arya Stark heet, zegt al genoeg 😉
 
hahahahahahahaha
Compleet met 'Needle' ??
 
Goedenavond.
na een hele tijd stilte, laat ik nu maar eens iets van mij horen🙂
Eigelijk is alles zoals het wel hoort en heeft Joker eindelijk zijn Harley Quinn (en nog een dame met de naam Enigma)
Alleen is Joker een echte tuinnier zonder groene duim. Als hij een plant niet mooi vind, moet deze echt kapot. Vooral de A-Flame is zijn haat object 😅. Inmiddels is hij zeker dubbel zo groot en de Mikrogeophagus altispinosus, doen het ook prima! Ook al vind ik hun pittiger qua karakter dan de Electric blue Acara’s in de bak. In totaal zitten er nu 3 Electric blue Acara’s, 5 Mikrogeophagus altispinosus en 20 stervlek zalmpjes in. En ik twijfel eraan om of nog Acaras of 6 Roodrug maanvis rio Manacapuru er aan toe te voegen.
maar goed. Dit is zover het nieuws wat er zo te schrijven viel 🙂
 

Bijlagen

  • D96E0D21-960E-445D-B5C0-F5321FAE76CB.jpeg
    D96E0D21-960E-445D-B5C0-F5321FAE76CB.jpeg
    88.7 KB · Weergaven: 74
Goedenavond.
na een hele tijd stilte, laat ik nu maar eens iets van mij horen🙂
Eigelijk is alles zoals het wel hoort en heeft Joker eindelijk zijn Harley Quinn (en nog een dame met de naam Enigma)
Alleen is Joker een echte tuinnier zonder groene duim. Als hij een plant niet mooi vind, moet deze echt kapot. Vooral de A-Flame is zijn haat object 😅. Inmiddels is hij zeker dubbel zo groot en de Mikrogeophagus altispinosus, doen het ook prima! Ook al vind ik hun pittiger qua karakter dan de Electric blue Acara’s in de bak. In totaal zitten er nu 3 Electric blue Acara’s, 5 Mikrogeophagus altispinosus en 20 stervlek zalmpjes in. En ik twijfel eraan om of nog Acaras of 6 Roodrug maanvis rio Manacapuru er aan toe te voegen.
maar goed. Dit is zover het nieuws wat er zo te schrijven viel 🙂

Hahaha geweldig..

mooi hoor en lekker hè als het es draait en blijft draaien 🥰
 

Terug
Bovenaan