Hou die ene Pyjama in de gaten. Als die continu daar rechtsboven blijft hangen, of als het je opvalt dat je Percula's hem een beetje opdringen.. dan moet je ingrijpen. Het kan zijn dat de 2 Perculas gaan verdedigen en dan pikken ze er een van je andere vissen uit en duwen die de hoek in. Er is niet veel ontwijkruimte zeg maar.. 😉
Overigens vind ik die leder bovenaan die in de stroming staat echt nice. Meestal vind men dit lelijk, maar het is zo een goede filter. Over het algemeen groeien die dingen de pan uit als je ze bovenaan je bak voor de uitstroming zet. Zoals jij hebt of zelfs nog directer. Er zijn menig vingerleders die dit heerlijk vinden. En je kunt ze dan ook snoeien bij het leven. Al dat materiaal wat je eruit snoeit... is dus.. stoffen uit je bak. Ideale filter! Ik had er zelf een hele berg van! Of duw je sump ermee vol. Het werkt!
En ik ben bang dat je toorts die paddo aan het stekelen is.... Je kunt wachten tot die aan de wandel gaat, maar dat gaat niet zo snel.
owja (ik blijf editen), Zet er een tuxedo egel in. Dan is binnen no time alles schoon van alg. Zo ook je achterwand. (zolang hij achter je steen langs kan lopen is het goed. Laat de inrichting dus wel zo)