zee aquarium van jan fokke


denk dat ik hem daar laat, moet hem nog wel even wat beter neerleggen en mischien op steentje plaatsen
 
20190302_184805.jpg
zo is vanaf de bank genomen
 
ja klopt en zo komen de nadere koralen ook mooier uit want zater sommige verstopt achter de paddestoel.

Maar aan de andere kant heb ik nog een stuk steel liggen kan hier ook weer nieuwe padestoel uit groeien of niet?
 
blijft leuk die occelarissen , ze komen wel ver uit bij jou , bij mij leven ze continu op 20x20cm schat ik , de rest van de bak hebben ze nog niet gezien .
 
blijft leuk die occelarissen , ze komen wel ver uit bij jou , bij mij leven ze continu op 20x20cm schat ik , de rest van de bak hebben ze nog niet gezien .
komt ook denk nu omdat ik de paddestoel waar ze in zaten heb verplaatst
 
Ja ik heb het deze week gedaan maar ja soms mogen ze wel om de paar weken heb ik gemerkt. Scheelt ook vermogen zover ik heb begrepen.
 
Ja ik heb het deze week gedaan maar ja soms mogen ze wel om de paar weken heb ik gemerkt. Scheelt ook vermogen zover ik heb begrepen.
doe het binnen kort wel weer een keer laatste keer ook mijn handen er aan open gehaald dat de magneet in de sump was gevallen en de opvoer pomp klem was komen te zitten door de magneet en toen een uur bezig geweest met hem losmaken en weer goed plaatsen van dat ding.
 
het is lastig om het goed weg te krijgen, die kleine stukjes die zijn blijven zitten zullen waarschijnlijk wel weer gaan groeien.
 
Wat jammer Jan en hoelang heb je deze gehad? Wij hebben net deze week 2 Pyama Kardinaalbaarsjes gekocht en jij hebt die ook zie ik net.
 
Hier is er ook al eens een zeeegel overleden paar jaar terug .
Huisje laten drogen , mooi sierding .
 
ja ik heb 1 kardinaal baarsje, heb er 2 gehad maar een was over leden. De egel heb ik denk een 1,5 jaar gehad.
 
Leuk plaatje Jan en toevallig hebben wij zoals je weet ook dezelfde vissen als ik op je foto zie:D
 

Terug
Bovenaan