lbakker
Well-known member
Zier er indrukwekkend uit al haal ik er niet echt uit dat het phytoplankton is. Wel grappig om te zien dat er dus blijkbaar nog kleinere bewegende schepsels in de bak leven.
Dat klinkt herkenbaar, bij mij worden de ruiten ook sneller groen sinds de nitraat gezakt is.
Mooi trouwens dat jouw nitraat zonder veel moeite weer op een normaal niveau zit.
😀Dat vraagt om een .
Je plannen klinken heel herkenbaar, vandaag heb ik ook bedacht dat ik weer een aantal leders ga vervangen voor waarschijnlijk enkele LPS soorten.Morgen gaan er een hoop leders weg .
😀
Je plannen klinken heel herkenbaar, vandaag heb ik ook bedacht dat ik weer een aantal leders ga vervangen voor waarschijnlijk enkele LPS soorten.
Maar diatomen zijn toch ongewenst in het aquarium?
Ze komen net als sporen van algen overal denk ik wel voor maar dan in zo n mate dat je ze niet ziet en dat ze niet de overhand krijgen. Algen zijn ook in elke bak te vinden dmv sporen en voor diatomen kan dat wellicht ook zo zijn al weet ikdat niet zeker.
Ik dacht altijd dat het van die bruine derrie alg veroorzaakt die niemand wilt..Hoe kom je daar bij ? In elke biotoop komen kieselalgen / diatomen voor .
Van mij moeten ze er zijn , wat ook altijd wel het geval is , daar hoef je niks aan te doen , nu was het een soort oppervlakteboom .
Ik dacht altijd dat het van die bruine derrie alg veroorzaakt die niemand wilt..
Maar dat is dus bij zout een ander verhaal
Ik dacht altijd dat het van die bruine derrie alg veroorzaakt die niemand wilt..
Maar dat is dus bij zout een ander verhaal
Lekker bezig geweest vandaag Erwin
Vanmiddag heb ik bij mij de grote keniaboom eruit gehaald en geprobeerd om de hydnophora los te maken om op een andere plaats te zetten (en meer ruimte geven), Het is me alleen niet gelukt om de D-D aquascape klei-spul los te krijgen waarna ik het maar opgegeven heb.
😡😡
Hij zit zelf toch niet rechtstreeks vastgegroeid , de mijne gaat over het steen verder .
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.