Wat is dat voor dier?
Goeie vraag , wat mij betreft wel , maar als het water van de ramen afloopt en via de deur naar buiten nu in de "winter" ,tja dan moet je even je gezond verstand gebruiken 🤣 het staat ook niet in de woonruimte , dan had dit zich ook niet voorgedaan , tis het temperatuursverschil 's nachts (12-14 tegenover 24-25)Komen de HQI nog wel terug of wordt het toch wat anders?
Jeetje wat veel.Dat scheelt nu al 10 liter verdamping per dag
Veel , tja , tis ook best wat water hé 😊Jeetje wat veel.
Op zich heb ik daar geen of weinig last van .Ja dat scheelt veel en door de verdamping hier hadden we ook schimmelplekken.
Das waar. Als er bij mij 10 liter water in 1 dag zou verdwijnen uit een aquarium heb ik een probleemVeel , tja , tis ook best wat water hé 😊
Logisch want dan krijg je rugpijn als je elke dag met een emmer water moet gaan zeulenDas waar. Als er bij mij 10 liter water in 1 dag zou verdwijnen uit een aquarium heb ik een probleem![]()
Bij ons is dat anders , dit wordt steeds automatisch terug bijgevuld .Das waar. Als er bij mij 10 liter water in 1 dag zou verdwijnen uit een aquarium heb ik een probleem![]()
Niet helemaal wat ik bedoeldeLogisch want dan krijg je rugpijn als je elke dag met een emmer water moet gaan zeulen![]()
![]()
en ikke elke dag , emmerke is maar 20 liter .Ja dat bijvulsysteem had ik ook met de Reefer maar goed die was vrij klein en de verdamping was per week minder dan 10 liter. Was prima te doen met een jerrycan. Om de paar dagen even bijvullen en je had er geen omkijken meer naar.
Ja begrijpelijk want jij hebt ook een veel grotere bak dus veel meer verdamping. Ben achteraf wel blij dat ik de open bak niet meer heb gelet op die verdamping maar ja aan de andere kant is/was zout ook wel mooi maar soms moet je keuzes maken.en ikke elke dag , emmerke is maar 20 liter .
want qua verdampingsniveau's , dat verschilt echt van dag tot dag (afhankelijk van het weer)
Over een paar jaar begin je vast weer 🤣Ja begrijpelijk want jij hebt ook een veel grotere bak dus veel meer verdamping. Ben achteraf wel blij dat ik de open bak niet meer heb gelet op die verdamping maar ja aan de andere kant is/was zout ook wel mooi maar soms moet je keuzes maken.
Nou zoals ik er nu insta niet maar ja je weet maar nooit he.Over een paar jaar begin je vast weer 🤣
en nu : koekoek 😊 de kameleonNou zoals ik er nu insta niet maar ja je weet maar nooit he.
Nu heb ik een beter antwoord .Komen de HQI nog wel terug of wordt het toch wat anders?
par meter gehuurd ervoor .Is dat een inschatting van het licht of gebruik je daar een meter voor? Heeft zo ook een mooie uitstraling!
Denk met de huidige prijzen dat veel wel klopt danDacht in eerste instantie dat je een mp advertentie had gemaakt met prijzen erbij
Ik kan wel leven hoor met die prijzen . Dus als iemand iets leuks ziet staan , stuur maar een berichtje 🤣Denk met de huidige prijzen dat veel wel klopt dan![]()
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.