KoenVijver
Well-known member
- Lid geworden
- 24 april 2024
- Leeftijd
- 33
Bedankt, dan kijk ik het voor nu gewoon een aan.
Het "gat" in het net is na de laatste keer gedicht. Dus daar hoop ik me geen zorgen meer over te moeten maken 🙂Als je meer goudvissen hebt, kan ik me voorstellen, dat ie zich daar wel tussen thuis voelt. Ze willen gezelschap in eerste instantie, en goudvissen zijn wel familie van ze. Ik zou het wel durven, mits je vijver reigerproof genoeg is. Want de grootste vis is natuurlijk wel heel snel de aantrekkelijkste voor een reiger....
Dat snap ik en ben ik ook mee bezig, vandaar ook mijn vraag (om zo ook andere inzichten te vergaren). Een van de dingen die ik tegenkwam was dat kleinere koi nog niet aan de planten snoepen (en zolang je ze voldoende voert dat het ook binnen de perken blijft). Maar jij zegt dat dit niet werkt? Is de lengte van de koi hierbij niet van invloed?Dat werkt heel vaak niet. Maak een keuze: planten of koi! Verdiep je eerst in het houden van koi. Er komt veel bij kijken.
Kleine koi worden snel groot! Daat komt bij dat alle karperachtigen graag woelen in de vijverbodem en mandjes. Goudvissen zijn ook karperachtigen!Het "gat" in het net is na de laatste keer gedicht. Dus daar hoop ik me geen zorgen meer over te moeten maken 🙂
Dat snap ik en ben ik ook mee bezig, vandaar ook mijn vraag (om zo ook andere inzichten te vergaren). Een van de dingen die ik tegenkwam was dat kleinere koi nog niet aan de planten snoepen (en zolang je ze voldoende voert dat het ook binnen de perken blijft). Maar jij zegt dat dit niet werkt? Is de lengte van de koi hierbij niet van invloed?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.