Zes roodneuszalmen


M

Meliaeris

Guest
Aan mij verkocht door de aquariumwinkel, zes roodneuszalmen, maar ik hoor van meerdere mensen hier dat die niet genoeg hebben aan mijn 60cm lange aquarium. Nu zit ik eraan te denken om ze aan te bieden, maar ik ben benieuwd wat ze nog waard zijn. Als dat heel veel minder is dan dat ik heb betaald in de winkel, houd ik ze gewoon in mijn bakje..
 
wat vind jij veel? voor 6 Rkz betaal je mischien 15 euro, dat is al niet veel geld. dus verwacht niet dat je er veel voor gaat krijgen. gratis raak je ze wel kwijt, anders gaan ze liever in de lfs halen.
 
Breng ze gewoon terug naar de lfs.

Meliaeris zei:
Als dat heel veel minder is dan dat ik heb betaald in de winkel, houd ik ze gewoon in mijn bakje..

Dat is niet de juiste instelling h�!
 
probeer ze weer om te ruilen in lfs. En wat is belangrijker het welzijn van je vissen of die paar euro..... dan moet je er helemaal niet aan beginnen.
 
Beetje rare instelling. Jij koopt vissen die niet geschikt zijn voor jou bak. En dat had je kunnen weten als je 5 minuten had gekeken op google. Maar nu zit je dus met vissen die totaal niet geschikt zijn en daar wil je best wat aan doen als je maar ongeveer het bedrag terug krijgt wat je er voor hebt betaalt. Zo niet dan wil je ze zelf houden onder voor hen slechte omstandigheden... Klinkt als geld belangerijker vinden dan dieren welzijn.
 
Botia zei:
Klinkt als geld belangerijker vinden dan dieren welzijn.
klinkt als???

Maar zoals ik al eerder aangaf. Een beetje lfs neemt de vissen wel terug, zij hebben je immer verkeerd geadviseerd neem ik aan.
 
Hoi allemaal,

Thanks voor de tips, begrijp me niet verkeerd!
Ik geef echt wel om het welzijn van mijn vissen, maar ze lijken het gewoon best goed te doen in mijn bakje.
Ik was van tevoren niet per se van plan deze vissen te kopen, ik heb de LFS om advies gevraagd. Ben nog een redelijke beginneling en vertrouwde op hun advies. Ik vertrouw nu alleen niet meer zo op ze, na dit advies.

Voor een euro of 10 wil ik ze wel kwijt aan iemand die er wel het juiste bakje voor heeft. Ik zie dat dat wel te doen is, dus ik zet het op aangeboden!
 

Terug
Bovenaan