zijn dit dezelfde soort algeneters?


J

jejachmi

Guest
hallo,

ik heb 3 algeneters, nu ben ik benieuwd of ze kunnen paren.

ik heb volgends mij 2 vrouwtjes en 1 mannetje.

maar ze zien er anders uit dus ik weet niet of het werkt.

569531_0_82_imag0235.jpg

915214_0_82_imag0241.jpg

729955_0_82_imag0245.jpg
 
Het zijn volgens mij een Ancistrus soort, welke(n) precies weet ik niet.
De eerste twee foto's zijn vrouwtjes en op de laatste staat een man. Mannetjes hebben stekels(gewei) op hun neus.
Als je ze flink voert en ze groeien nog iets. Je bak is ruim genoeg met veel schuilplaatsen, is er een grote kans dat ze kunnen gaan paren en eitjes gaan leggen.. :)
 
En dan de 75 jongen kwijt zien te raken!!!

WEET waar je aan begint!!

Maar,ze doen het niet in de open lucht.
Moet je wel een legbuis hebben,waar ze de eieren in leggen,en beschermen.

Maar,ik zeg je, met een volle bak ben je echt niet blij mee.
Ja,in het begin,niet als ze groter worden.
 
mijn vraag was of deze wel van hetzelfde soort waren,

en of te vragen of deze kunnen paren
 
doe maar rustig?

wat nou als ik die dingen wil!?

ik ben die dingen n 1 week kwijt

zelfs als ik er nog geld voor vraag, in de winkel kosten van die kleine dingen 5 euro. en mensen hebben ze hier niet.
 
Denk jij dat ik mij daar druk om maak?
Nee,hoor.
Al krijg je een bak vol.
Ik ga alleen voor geel L 144 met blauwe ogen.
 
jejachmi zei:
doe maar rustig?

wat nou als ik die dingen wil!?

ik ben die dingen n 1 week kwijt

zelfs als ik er nog geld voor vraag, in de winkel kosten van die kleine dingen 5 euro. en mensen hebben ze hier niet.
Ongeveer 500 jongen er vrouwtje per jaar dat is 1000 jongen per jaar want je hebt 2 vrouwtjes. En als je nu een tientje geeft per dier wat je kwijt raakt dan moet het lukken om er vanaf te komen. ;)

Ik moet met zoiets altijd denken aan een dierenwinkeleigenaar die ik vroeger kon.

Hij kocht 50 Odessabarbelen en hij was ze binnen een week kwijt! Toen kocht hij er 100 en die waren ook met een week verkocht. Vervolgens kocht hij er 200 en ook deze waren met een week verkocht. Toen kocht hij er 500, de eerste verkocht hij pas na enkele maanden en de laatste na 3 jaar!

Op een gegeven moment is de markt in je buurt verzadigt.
 
hahaha,

hier ben je ze zo kwijt.
en als ik er teveel heb en ze niet kwijt kan, doe ik ze gratis of naar de dierenwinkel.

en der is hier veel vraag naar want deze dingen zijn bijna niet te koop onder de 5 euro.
 
Ik snap je niet zo goed eerlijk gezegd... Waarom wil je overal pers� mee kweken??
 
ik wil er niet perse mee kweken.

ik vindt het leuk als het gebeurt.

ik heb ze gewoon in een bak zwemmen, als het gebeurt leuk! als het niet zo is maakt niet uit.
 
Zo komen ook veel kindjes op de wereld.
Ik WILDE het niet,maar toch LEUK als het gebeurt.
Jaja.
 

Terug
Bovenaan