Wat is er nieuw

Zijn dit eieren?

Cynthia.hofland

Active member
Lid geworden
5 januari 2022
Leeftijd
22
goededag,

vanmorgen werd ik wakker en zag ik ineens dit in me aquarium. Ik denk dat het eieren zijn maar dat weet ik niet zeker, op internet kom ik er moeilijk uit, dus ik dacht ik vraag het hier even!

Ik zie niet specifiek een bepaalde vis bij de eitjes rond zwemmen.

ik heb galaxy rasbora, vuur tetera's, armano garnalen en een paar dwergmeervallen.

ik hen geprobeerd een goede foto te maken maar wilde me visjes ook niet te veel storen.

Bijlagen

• 20240827_074034.jpg
    20240827_074034.jpg
    799.9 KB · Weergaven: 69
Laatst bewerkt door een moderator:
goededag,

vanmorgen werd ik wakker en zag ik ineens dit in me aquarium. Ik denk dat het eieren zijn maar dat weet ik niet zeker, op internet kom ik er moeilijk uit, dus ik dacht ik vraag het hier even!

Ik zie niet specifiek een bepaalde vis bij de eitjes rond zwemmen.

ik heb galaxy rasbora, vuur tetera's, armano garnalen en een paar dwergmeervallen.

ik hen geprobeerd een goede foto te maken maar wilde me visjes ook niet te veel storen.
Het oogt naar eitjes van de garnaal.

Lijken wel zandkorrels aan elkaar geplakt, of iets van voer
Geen geen tetra of galaxy. Garnaleneieren van de japonica zou misschien nog kunnen, dat die ze gedropt heeft.

Wat voor dwergmeervallen heb je? Als het corydoras zijn, die eieren zien er ook anders uit.

Lijken wel zandkorrels aan elkaar geplakt, of iets van voer
Geen geen tetra of galaxy. Garnaleneieren van de japonica zou misschien nog kunnen, dat die ze gedropt heeft.

Wat voor dwergmeervallen heb je? Als het corydoras zijn, die eieren zien er ook anders uit.
Goededag bedankt voor uw reactie,

ik heb een paar otocinclus affinis visjes.
Nu ik weer thuis ben zie ik al dat het weg is, en ik kan het nergens meer in me bak vinden.
Toevallig zag ik eergisteren wel dat 1 garnaal eitjes bij zich droeg en dat dat nu weg is, vanochtend niet naar gekeken.
Ik denk toch stiekem dat dat het was.

Maar alle info is welkom 🙂

Ja dat kan maar het is een flinke homp en zoveel hebben garnaaltjes niet bij zich in de regel.

De japonicas kunnen wel een aardige hoeveelheid bij hun dragen, verklaart wel waarom het zo snel weg is, meeste vissen en garnalen weten er wel raad mee

Ik heb geen idee. Ik dacht eerst aan tubifex of watervlooien of zoiets.
Otocinclus en corydoras plakken hun eitjes aan bladeren en aan de ruit etc.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan