Thijs35
Well-known member
- Lid geworden
- 19 januari 2021
- Leeftijd
- 38
Kan ik dit af kippen en daar door verloten in de bak de planten staan er nog geen dag in en zie dit nu op eens graag tips groetjes thijs
Houd je het water wel extra schoon nu je er al vissen in hebt zitten? 😜
Het is moeilijk om dingen in balans te houden als je met moeilijke planten en veel voedingsstoffen werkt. Soms is het makkelijker om met wat makkelijkere planten en lage doseringen te werken en vanaf daarafaan op te bouwen. Stap voor stap!Ja ik kreeg met die eene de stroming niet goed en op de discusbak die ik ooit heb gehat hat ik ook 2 externe filters die wert nooit vies die bak maar 2 jaar terug toch beginners vouten gemaakt met scherp grind en voedings bodem wadoor ik dit jaar noet van de algen af kwam zelfs met ei metode niet hat hem te koop staan van deweek maar toch een nieuw vrij begin gemaakt en nu met teen goed hoop ik
Goed bezig! Ik ben benieuwd!Komen totaal 10 planten bij straks in het aqarium
Houd je het water wel extra schoon nu je er al vissen in hebt zitten? 😜
Dont say i didnt warn you! 😅 goed dat je gelijk ingrijpt!alle vissen hangen boven alle tetras vielen doot nu snel 60% wissel aan het doen
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.