Zijn er nog foto's van de mega-projecten?


R

Ricardo1983

Guest
Hallo mensen...

Jaren geleden volgde ik het monster-project van Freshwater Stingray...
De oldy's onder ons, die kennen hem vast nog wel...
De zee containers, die werden opgebouwd tot een mega aquarium...

Ook de grote ciclidebak, die werd gebouwd, voordat het huis klaar was, want anders paste de stenen niet meer...

En wat dachten we van de mega vijver van "Nanne De Vos"...

Allemaal projecten die voor de gewone hobbyman niet weggelegd waren, en waar we allemaal alleen maar van konden dromen...

Maar waar zijn de foto's gebleven???
De enigste foto die ik nog heb is van de mega vijver, toen die nog leeg was...

Wie o wie heeft deze pareltjes nog ergens in het archief, en wilt ze weer eens delen...
 

Bijlagen

  • 13394157_1607472329564364_4067615691075564881_n.jpg
    13394157_1607472329564364_4067615691075564881_n.jpg
    132.3 KB · Weergaven: 103
Ik kan het me nog herinneren ja , nieuwbouw met een hoop heipalen eronder .
Was echt een megaproject .
 
Ik weet uit “mijn tijd” in beheer dat er veel topics zijn verwijderd omdat leden de foto’s ergens anders hadden gehost. Immers fototopics zonder werkende foto’s zijn niet zo leuk om door te kijken :D
Grote kans dat deze topics verdwenen zijn bij zo’n opschoon actie .
 
Ik ken alleen deze:




Ik heb deze vanmorgen zitten bekijken. Helaas ging het in dit filmpje denk ik om een tijdelijke tenstoonstelling in het Lisboa Oceanarium. Maar wel prachtig om te zien. De naam Takoshi Amano was ik al eerder tegengekomen. Hij leeft niet meer, maar op de site van zijn bedrijf staat een prachtige handleiding voor de opzet van een aquascape. Speciaal voor de beginnende aquascaper trouwens, met veel practische tips over planten, waterwaarden en het introduceren van vissen.
 
Volgens het Lisboa Oceanarium blijft de tentoonstelling, wegens groot succes, open voor onbepaalde tijd.

Thank you for your contact and interest in Oceanário de Lisboa.
We inform you that due to the success of the Temporary Exhibition “Forests Underwater” by Takashi Amano, the same will remain open for undetermined time.
 

Terug
Bovenaan