Wat is er nieuw

Zoek naam van een plantje

michelle1

Well-known member
Lid geworden
31 december 2015
Wie kan mij vertellen hoe het onderste plantje heet? Groen blad van boven en ik meen iets van rode kool paars achtig aan de onderkant van het blad.

1629283844557.png

Ik moet weer online planten kopen en heb de naam nodig.

Dat heeft de Lobelia vaak ook in de emerse vorm. Is deze plant nog emers?
Wie kan mij vertellen hoe het onderste plantje heet? Groen blad van boven en ik meen iets van rode kool paars achtig aan de onderkant van het blad.

Bekijk bijlage 330078

Heb je geen account bij waar je altijd bestelt, met bestelhistorie?

Los daarvan; zijn epifyte planten geen oplossing bij jou? Stapeltje javavaren erin? Heeft geen bodem nodig om te overleven, maar geen idee hoe sluiers ermee om gaan.

Dat heeft de Lobelia vaak ook in de emerse vorm. Is deze plant nog emers?

Denk dat je hem heb gevonden 👍

Emers/niet emers? Niet te moeilijke vragen stellen he. 🙄

Groen en paars en vrij stevig plantje en deed het aardig, dat is al wat ik weet. Ik pakte gewoon altijd wat mee wat ik leuk vond en zie dan vanzelf wel of het wat gaat worden. Nu het planten eiland er niet meer is en ik die koelkast niets vind (te kleine plantjes) moet ik dus weer online.

Heb je geen account bij waar je altijd bestelt, met bestelhistorie?

Los daarvan; zijn epifyte planten geen oplossing bij jou? Stapeltje javavaren erin? Heeft geen bodem nodig om te overleven, maar geen idee hoe sluiers ermee om gaan.

Nee deze heb ik niet online gekocht vandaar ik niet weet welke dit was.

Heb al 1001 planten gehad en uit eindelijk gaat alles ten onder. Op zich niet erg hoor ben ik al aan gewend. Dit plantje kan ik goed tussen het hout stoppen vandaar ik deze ook wil hebben. Java varen prima optie maar wel wat saai 😉 Ik koop liever uit een planten eiland want dan heb ik enig inzicht hoe stevig het plantje is en van een plaatje is dit wat moeilijker. Maar de LFS waar ik dit altijd kocht heeft nu een koelkast met mini plantjes. Om dan wat te halen qua opvulling heb ik die hele koelkast nodig en word een beetje te gek.

Je hebt verschillende soorten javavarens 😄 Ik heb ook een mooie grote lichtgroene bijvoorbeeld.

Ook Anubias en Bucephalandra's kunnen op hout. Daar heb je ook verschillende vormen en kleuren in.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan