Wat is er nieuw

Zohee das lang geleden!

Angelique

New member
Lid geworden
14 januari 2025
Leeftijd
51
Jaren geleden was ik actief lid van dit forum.
Nadat ik ben gaan scheiden (in 2015) en mijn geliefde meterbak met pijn in mijn hart moest wegdoen ben ik gestopt met dit forum.
Geen idee ook meer wat mijn username was. Ik had o.a. koperzalmpjes, was dol op ze.
En was behoorlijk actief op dit forum.
Nu heb ik alweer een tijdje een 60cm Jewel bakje. Groter zit er helaas niet in, we wonen te klein.
Heb nu een paar corydoras panda, een groepje nannostomus beckfordii, 2 overgebleven neon tetra's, 2 rineloricaria sp L010a (Rode zweepstaartmeerval), wat otocinclussen en japonica garnalen.
Enfin, ik ben er weer!
Ik ga weer lekker meelezen en leren, want je raakt nooit uitgeleerd en zeker niet over aquaria.

Welkom terug maar weer dan, ik ben nog nooit weggeweest sinds mn aanmelding 2009. 😉

JAAAA!!!! Dat ben ik!!! Oh wat gaaf! Dan hebben jullie alle foto's nog die ik heb geplaatst. Ik ben alles en nog meer kwijtgeraakt omdat de pc bij de ex bleef. Oh wat goed joh!
Ik ben echt mijn inloggegevens vergeten anders had ik op dit account weer teruggekomen. Ik heb een behoorlijke tijd heel frequent gepost, het was zo'n gezellige en leerzame tijd :iloveyou:

Ha Bjorn, ik weet wel wie jij bent, ik heb je moeder op facebook (jeugdvriendin). Goed om te zien dat je hier bent :r

Ha Bjorn, ik weet wel wie jij bent, ik heb je moeder op facebook (jeugdvriendin). Goed om te zien dat je hier bent :r
Ik geloof dat je een vergissing maakt. Ik ken Bjorn op een andere manier dan jij.
Ik geloof dat Bjorn op een andere locatie woont... :DD

Oohja, en ik heet geen Bjorn. 🙂

Ik geloof dat je een vergissing maakt. Ik ken Bjorn op een andere manier dan jij.
Ik geloof dat Bjorn op een andere locatie woont... :DD

Oohja, en ik heet geen Bjorn. 🙂
Haha, gelukkig wordt ik nu eens niet Jessica genoemd he Bjorn, ehh Andre :DD ;))

Zover ik zie bij het oude account dan bestaat die niet meer want je kan bij de avatar geen info in beeld meer krijgen.
Dan is het nieuwe account de enige oplossing denk ik.

Welkom terug op het forum!
Fijn dat je je hobby weer op kunt pakken.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan