Zuid-Amerika biotoop maar dan net anders, van Anoukguppylover


Dat is precies de prijs die ik er ook voor betaald heb, in estaimpuis. Hoeveel heb je er nu samen zitten ?
 
popol zei:
Ziet er zeer mooi uit!
En een leuk vissenbestand.
Dankje :D










Morgen komt een foto-update, een vriendin van me is vanavond geweest met een spiegelreflexcamera dus krijg morgen de fotos! (Dit zijn haar eerste aquarium fotos dus verwacht niet al te veel haha :p )
Wel kan ik alvast verklappen dat mijn oudste ramiman besloten heeft om vreemd te gaan en wel met mijn jongste ramivrouw. Met andere woorden; ik heb weer eitjes haha ben benieuwd of het nu wel uit gaat komen! Mijn man is wel echt gemeen door de eitjes neer te leggen op plekken waar ik geen mooie fotos kan maken :stom:
 
Sorry, ik en topics bijhouden gaan meestal niet goed samen haha :sorry:
Maar er is eigenlijk niet veel veranderd behalve dat ik nu een grote school kardinalen er bij heb :)
 
Hallo allemaal,

Een tijd gelede heb ik een zware beslissing genomen.
Ik heb al een aantal keer mijn grote aquarium een hele make-over gegeven (zie andere topics van mij op dit forum) maar iedere keer verdween na een aantal maanden de zin om het mooi te houden. Nu dit weer begon te gebeuren heb ik de beslissing genomen om mijn aquarium te verkopen in plaats van er weer �200 in te steken om het helemaal in orde te maken.

Vandaag is er dus iemand geweest die de meterbak gekocht heeft inc mijn hele visbestand en alles.. Hier geen updates meer dus. Ik krijg van de nieuwe eigenaar als het goed is nog een foto als hij de bak helemaal heeft staan en deze zal ik hier dan nog plaatsen.

Groetjes Anouk :(
 
Tja Anouk,

Dit soort zaken gebeuren helaas nu eenmaal. Rustig laten bezinken en een tijdlang geen bak, is ook wel eens goed. Gaat het straks toch weer eens een keer kriebelen dan heb je al een heleboel ervaring en waarschijnlijk nog steeds AF om je weer mede op gang te helpen.

En zo niet, dan heb je toch een aantal jaren ervaringen opgedaan met een van de mooiste hobby's die er bestaan, het houden en verzorgen van dieren.

Wellicht tot ziens!

Greetzz BigSmoke
 
Haha ik zal nog steeds bezig blijven met vissen dus ik hoef het niet helemaal te missen :)

In de zomervakantie heb ik een vakantiebaantje bij een Tilapiakwekerij, en na de zomervakantie een stage bij een tropischevissenkwekerij :p
 
Mhhh, zou zo wel willen beginnen met een opleidingstraject voor dierenverkopers bij Intratuin en andere tuincentra......! Lijkt me bereleuk om mensen van pure produkt verkopers om te turnen in adviseurs die zich kunnen inleven in de klant maar meer nog in de behoeftes van de te verkopen dieren.....!

Is nog veel winst te behalen!

Greetzz Bigsmoke
 
lekker bakkie!
je topic was nieuw voor me, maar heb met plezier je foto's bekeken!
 

Terug
Bovenaan