Mag je niet de vissen zelf kiezen? Dan zou ik naar een ander gaan.
Ik werd de eerste keer boos aangekeken, vooral omdat ik aankaartte dat ik vissen zonder kapotte vinnen wilde... Sinds dien durf ik me er niet meer mee te bemoeien.
Als ze niet had gezegd dat ik ze snel in het donker van me tas moest stoppen had ik de tijd genomen ze eerst goed te bekijken daar.
Heb dr telefonisch gesproken vandaag. Ze vond het niet leuk dat ik zei dat ik me opgelicht voelde.
Ze vroeg namelijk of ik kon snappen dat ze niet alle vissen gratis kon krijgen en dat ik in haar schoenen moest stappen. Want ze maakte ook hoge kosten.
Ik vroeg alleen maar om een oplossing ik weet niet waar ze het woord gratis vandaan haalde, en uberhaubt in dr hoofd haalde dat ik letterlijk alle vissen gratis wilde.
Dus ik dacht, ik in jouw schoenen staan? Kijk eens naar hoe ik het heb ervaren... Maar ik kon nog niet eens uitleggen waarom ik me opgelicht voelde, ik kon niet eens uitleggen dat ik haar voordeel van de twijfel wilde geven aanzien ik de verwarring tussen man en vrouw ook wel kan begrijpen en ze geen mannen hadden zwemmen in die bak.
Ze begon over hoe pijn het deed dat ik haar beschuldigde van het oplichten.(terwijl ik letterlijk zij ik voel me zo, ik heb nooit gezegd dat het zo is) Dat deed haar echt pijn. Ik mag een man zwaarddragercop komen halen voor 50% korting morgen (ze hebben alleen geen man dus ben benieuwd wat dat teweeg brengt)
Het is gewoon stom want ik vind het een terechte tegemoetkoming. Maar als dit zoals stan zegt een late man is, ik bedoel ik wil best afwachten. Ik ga dr niet uitmelken of zelfs oplichten. ik wilde alleen maar mn gevoel uit spreken. Daar kreeg ik jammer genoeg niet echt de kans voor bij haar. Dus nu kan ik morgen daar naartoe (voor de derde keer weer een uur reistijd) en dan kan ik het haar hopelijk dan beter uitgelegd krijgen.
Wie ben ik nou om haar een oplichter te noemen. Ik snap dr pijn daar over echt niet, ik bedoel ze weet zelf toch dondersgoed wat ze wel en niet is. Als ze echt geen oplichter is waarom zou ze in hemelsnaam moeten twijfelen. Mij kent ze niet wat zou haar het interesseren wat ik denk. Maar ontkennen deed ze niet. En tussen mij en het openbaar forum (jullie) ik vind dat erg verdacht. Maarja whatever. In het ergste geval kies ik de volgende keer vissen in een andere lfs.
Soms nemen mensen dingen echt te snel persoonlijk. En nou zit ik me ook nog schuldig te voelen terwijl ik alleen maar voor me op probeer te komen en gewoon mens probeer te zijn. Ik zal wel weer op mn tenen gaan lopen voor alles en iedereen als dat nodig is 😐