zwanger?


Lysia

Well-known member
Lid geworden
1 januari 2021
Berichten
3,212
Leeftijd
51
Locatie
Roermond
Is deze vis zwanger?
1711969117857.png
1711969136585.png
 
Nou Lysia ik las de titel en dacht o nee Lysia:DD:DD;)
Ik zie nu dat het je vis betreft en ik zou inderdaad denken dat die kleintjes gaat krijgen.
 
Dit lijkt me een (late) man... De verdikking lijkt daarnaast wat meer voorin te zitten dan die bij een zwangerschap en ik zie ook geen donkere zwangersschapsvlek bij de aarsvin. Of liever gezegd bij het gonopodium.

Is die buik in korte tijd ontstaan of heel geleidelijk?


@stanovic
 
Haantje de voorste tijdens het voeren misschien?
 
Da's toch een mannetje?
Lijkt me stug dat die drachtig is.
 
Welke datum is het ook alweer vandaag? ;):engel:
Is me weldegelijk door het hoofd gegaan, maar in het kader van "het kan ook een serieuze vraag zijn" en 'domme vragen bestaan niet' etc. heb ik besloten het serieus te nemen.

Op deze dag weet je nu eenmaal niet wat je moet verwachten.

Als je reageert met '1 april ' en het is wel een echte vraag krijg je dat weer.šŸ¤·ā€ā™‚ļø
 
Is me weldegelijk door het hoofd gegaan, maar in het kader van "het kan ook een serieuze vraag zijn" en 'domme vragen bestaan niet' etc. heb ik besloten het serieus te nemen.

Op deze dag weet je nu eenmaal niet wat je moet verwachten.

Als je reageert met '1 april ' en het is wel een echte vraag krijg je dat weer.šŸ¤·ā€ā™‚ļø
Kan er maar 1 antwoord op geven. Dus @Lysia help ons uit de droom hierover?
 
1 april.

Ik heb inmiddels een jaar of 5 zwaarddragers, dus ook een laatrijp mannetje weet ik te herkennen.
Maar hij zwom met zo'n volgevreten buik door de bak, dat ik vandaag wel een geschikte dag vond om zijn foto te posten.
 
Ik denk dat we als beheer over 1 april maar iets moeten opnemen in het reglement:DD:DD
 

Terug
Bovenaan